Enni1980 Otahan nyt masukuva, niitä kiva sit kattoa joskus myöhemmin
Luin kans noi ikävät uutisen lokamassuista. Kamalaa kun tuollaista voikin tapahtua :'(
Mittari Hyvänkokosia on jo sun kaksoset

. Tsemppiä loppuodotukseen :heart:
Sanna-78 Eihän se tosiaan haittaa vaikka lakki on hitusen iso, siellä vaunujen suojassa kuitenkin Nipsu pötköttelee lämpimässä, jo pian :heart: =) Hyvän kokonenhan Nipsu on, esikoinen oli 35 viikolla 2,7kg ja tää 2,8kg. Juu, muistit oikeen, Viola syntyi 26.10 :heart:
Kyllä tätä masua tulee ikävä, vaikkakin oon aikasta kypsä jo tähän |O . Ei yhtään houkuta ajatus siitä "ihanasta" löllykästä, joka vauvan synnyttyä tulee*muistelee kauhulla*. No mut kyllähän se siit pienenee ja onneks se nyt ei ole mielessä usein, kun vauvasta niin huumassa :heart:
Vimpula Ihme, ettei sulle tehty sisätutkimusta noin pitkään aikaan. Toivottavasti nyt pääset viel lääkäriin :hug: Mulla oli 3viikossa tapahtunut, kohdunsuu lyhentynyt 2,5cm ja auennut sentin vaikkei nyt mitään hirveitä kipuja ollut..
Joukkoirtisanoutumiset On alkanut epäilyttää, niin moni taho sanoo, että niin pitkälle ei mennä, koska siitä kärsii liian moni. Ja kuulemma sairaanhoitajia voi tällasessa tapauksessa pakottaa töihin, koska ihmisten turvallisuus on taattava. Toivotaan parasta
Kiva kuulla, että täällä jotkut saa nukuttua =) . Itse heräilen muutaman tunnin välein, mutta kuitenkin jonkin verran saan unta
Aarrgghh, nää sivut tökkii taas |O |O eikä tästä kirjottamisesta tuu mitään kun ei uusia sivuja avaa :headwall:
PikkuM Mullakin arvailtiin esikoisen aikaan että tulossa olis 4,2kg ja tyttö oli 3670g

. Onneks toinen synnytys on yleensä helpompi ja lyhyempi :hug:
Sanle Ihana masu

Aikamoinen sisko miehelläs, aivan kun hän tosiaan päättäis ajankohdan teidän vauvan ristiäisiin :/
Helmentyttö Täällä aluks oli kans sen 4 viikkoa välit, sit 2 viikkoa ja tuossa jo rv30 aloin käymään kerran viikossa.
LilliMenninkäinen Täällä kovasti jännittää myös vauvan tulon jälkeinen aika. Miten pärjätään ja tosiaan kun se nyytti on riippuvainen äiskästä 24/7. Mutta eiköhän sekin mene sit rutiinilla :heart:. Toivottavasti flunssa alkaa lapsellasi hellittämään. :heart: Mulla tytöllä ollut nyt kans vähän väliä flunssa ja antibiootit siihen saaakin useesti hakea, kun ei muuten mene ohi.
Synttäritarjoilut Kysäisenpäs täältä. Mitä mieltä olette, kun vieraita tulee n.20 aikuista ja 7 lasta, niin riittääkö nämä:
*suklaatuorejuustokakku
*mangotuorejuustokakku
*täytekakku
*voileipäkakku
*voileipäkeksit ja levitteet
*jäätelöpuikkoja
*keksejä, sipsiä ja karkkia
Pitääköhän suolaista tarjottavaa olla viel enemmän, esim joku piirakka

?
Kakunkoristekuvista Olikohan
Katjuza tehnyt aivan ihanat kakut lapsiensa synttäreille.. Mistäs niitä koristeluun tarvittavia ohjeita/muotteja saikaan? Tai
onko jollain hyviä vinkkejä miten koristella tytön synttärikakku? :attn:
(.) Vauva potkii paljon ja tällä äidillä kyljet ihan kipeänä. Mut hyvä, tietää että kaikki hyvin

Niin kauhee suklaanhimo, että on pakko lä'hteä kaivaan suklaakatköä
Hyviä vointeja mammat ja masukit :wave: ! Ja tsemppiä kaikille, jotka lähdössä nyytin hakumatkalle, perässä tullaan
-Hilla- *36*