KRISTIINA-: No mua on alkanu ottaa päähän tuolla kättärillä se kun viikon aikana varmaan 5 eri lääkäriä tutki ja katteli mun papereita ja yks melkeen pakotti osastolle ja se oli sellanen lääkäri joka tuli jostain muulta osastolta,katto mun paperit ja lähti takas pois! Eli ei tosiaan mikään mukava kokemus se eukko!
Onks sua koitettu saamaan jäämään osastolle tai mtn? Mullahan ne useesti koitti mut kun paineet oli kotona ihan hyvät niin jopa usko että alan jännittää niitä vielä enemmän kun siellä koko aika kyttäilee enkä varmaan rauhottus jos sinne osastolle joutusin.
Tosin nyt jos käynnistykseen menen (tai siis kun,koska ei tää muksu ite tajuu tulla pihalle) niin sitten tietenki joutuu osastolle mut eri asia se kun "pakkolepo" paineiden takia.
Eipä oo mullakaan paikat ihan vissiin siinä kunnossa että heti ekalla yrittämällä käynnistys,en ainakaan usko. Pelkään vaan et joudun makaa siellä sitä viikon verran tai jotain :ashamed:
Muutenkaan noi sairaalat oikeen oo mua varten :|
Mulle tuosta käynnistyksestä sanottiin että päivystykseen sitten mennään olemaan enne ku synnytyspuolelle pääsee.. sitten kun synnytys oikeesti alkaa. Mut annettiin ymmärtää että sielllä tehtäis niitä käynnistyksii harvasen päivä ja ois ihan rutiinia,tiedä sitten onko niin
DJ MUSSUKKA: Niin,toisaalta on aika kontrolloitua se käynnistys mut sit taas toisaalta luulis et alkaa oikeen sattuu kun rupee miettii kaikkee..tai siis että kun ne laittelee niitä pillereitä niin sit vähän niikuin tietää että jossain vaiheessa alkaa kivut mut ei tiiä millon..en oikein osaa selittää
:ashamed: mut kumminkin. Että joo, kyllä jännittää ja koko aika vaan enemmän. Miksei se vauva tajuu tulla ite ulos?!! |O
Turhauttavaa. Ja kaikkein eniten mua pelottaa se kun ei yhtään tiiä kauan siinä just menee,kiva maata siellä viikkotolkulla koska se viimisen lääkäri sano mulle että kyllä nyt ainakin "muutaman päivän" annetaan ite koittaa tulla ja sit ihan viiminen vaihtoehto on se sektio. No eipä sekään kyllä sikäli houkuta mut voi olla pikkasen väsyny suppareihin yms jos ei moneen päivään mitään edistystä tule :/
Mitenköhän ennen vanhaan tehtiin, jos ei sillon käynnistelty? Tulikohan vaan lapset sitten kun ite halus pihalle? Mietin vaan et mä oisin sitte varmaan ens kesänä vielä raskaana!