Paljon onnea vain kaikille vauvatuneille!! :heart: :hug: Teitähän olikin jo muutamia
Itse kotosalla nytten ja lepäillä käski joten telkkaa oon vaan kattonut. Yksi lääkäri,tosin taas eri kun en ollut koko henkilöö koskaan nähnytkään. Niin ois ottanu osastolle mutta mä laitoin vastaan. Alko sitten puhumaan "omasta vastuusta" ,Joo kyllä mä sen tajuan mut heti kun tultiin kotiin niin paineet laski. Voi olla hyvin et lääkkeiden ansiosta tai sitten siitä kun kukaan ei kyttää vieressä?! Ehkä oon itsekäs :ashamed: Mutta mä en voi siellä olla kun oikeestaan ajatuskin ahistaa :ashamed:
Mutta huomenna taas takas.. saa nähä kauan ne siellä rampautttaa mutta mieluummin niin kun jäisin yöks.
VIMPULA: joo no mulle alettiin ainakin aluks nyt antaa tota 3krt 50mg /vrk eli yht. 150mg. Saa nähä nostetaanko sitä mut kuulemma voi noinkin pienellä jo lähtee paineet laskuun.. Niin ja se lääkäri joka mun papereita tutki niin sano vaan siellä huoneessa missä joskus on muiktakin käyrillä että joo otappas housut poiis niin katon ton kohdunsuun tilanteen..olin vähän että
no kyllähän mä tein työtä käskeyttyä ja sama tilanne oli kun maanantainakin. elikkä paikat epäkypsät.
Ärsyttää vaan kun koko aika vaihtuu siellä se henk.kunta niin jokasella sama tarina taas uusiks ja kaikki ajattelee tästä mun tapauksesta eri lailla! |O yks sanoo tätä ja toinen toista..huoh.
Ja sitten eilen yks kätilö alko kyselee alkoholin /muiden päihteiden käytöstä..ihan vaan "ohimennen"
huhhuh..
Saa nähä kenet huomenna sitten saan kun on taas tää kontrolli eli pissa,paineet ja käyrät..aina sellanen n.3h on sit mennyki siellä.
No saas nähä mitä lääkkeet saa aikaseks.. ja pitääkö nostaa annoksia.
Ois vaan kiva tietää millon tää muksu tulee pihalle kun paikat tosiaan tossa kunnossa ja maanantaina sit vissiin lakkoki alkaa.. Kättäriltä ei kait ketään menny siihen ulosmarssiin mukaan mut kai sielläkin sit tosiaan jää porukkaa pois ja kaikki espoon yms potilaat tulee sinne että varmasti täyttä joo..
Päätä kans särkee aina välillä mut en yhtään ihmettele kun koko aika saa stressata ja miettii et mitä ne sanoo mistäkin.. joten tuskinpa mun paineet siitä että makaan siellä ja ne tarkistaa 5min välein paineita niin tippuis!
Lääkäri vaan totes että "he luottaa omiin laitteisiinsa".. justiinsa joo,taidan ottaa huomenna oman mittarin mukaan niin katotaan mitä se sit siellä näyttää kun otan silläkin ja ne kattoo vieressä..varmaan aika huimii lukemii.
Mut taidan koittaa nukkumista.. ettei särkyy tulis tai mtn ja muuteskin..
En nyt ole paljon jaksanu muiden kirjotuksia enempää selailla :ashamed: joten en tiiä mistä täällä on oikein puhuttu mutta tsemppiä kuitekin kaikille :hug:
nita & vaavi 40+2