Jussit on juhlittu ja hyvinhän tuo meni. Aurinko paistoi ja sitä rataa. Masu on päässyt täälläkin pullahtamaan esiin, toisn hierojani ei huomannut mitään vaan ihmetteli kun sanoin ettei kannata varmaan tota keskiselkää kovin hieroa ja ei ainakaan niksauttaa. Totesi sitten vaan kun sanoin että olen raskaana että ihanaa että vauva syntyykin sitten varmaan tammi-helmikuun vaihteessa!!! No joo toivottavasti nyt kuitenkin olisi se marraskuun alku LOMA,LOMA alkoi, ihanaa vaikkakin olen ollut saikulla just pari viikkoa, mut nyt on olo parantunut niin kiva aloitetella lomaa. Jumpassakin olen päässyt käymään (tosin kerran viikossa, mutta parempi sekin kuin ei mitään), mitään pomppuja ja mahallaan tehtäviä liikkeitä en tosin teen, kun ne ei tunnu mukavilta. Koitan kanssa tuosta mahastani näpätä jonkin kuvan.
Paljon on täällä taas tapahtunut enkä kaikkia jaksa kommentoida, mutta tsemmpiä kaikille tarvitseville. Täällähän me mammat kuunnellaan ja tuetaan toisiamme! :heart: :heart: :hug:
Viivin+kaveri
rv22/23 laskut sekaisin :snotty:
Paljon on täällä taas tapahtunut enkä kaikkia jaksa kommentoida, mutta tsemmpiä kaikille tarvitseville. Täällähän me mammat kuunnellaan ja tuetaan toisiamme! :heart: :heart: :hug:
Viivin+kaveri
rv22/23 laskut sekaisin :snotty: