Kiitos kaikille myötäelämisestä ja tuesta!!
Enpä tiedä mihin suuntaa meidän tilanne vielä lähtee menemään.. ei tosiaan kannata tehdä äkkinäisiä päätöksiä, niinkuin sanoit
Sipra.
Ei siin muuten mitää niikää, jos mies ois sanonu/kysyny et sopisko et lähtee, mutta ku ei sanonu mitään, lähti vaan kaverille, ja sille tielleen jäi, koska häntä nyt sattu haluttamaan se ryypiskely..!
Manhis, kyllä mie meinasin että voisin
vauvapinon meille väsätä, mutta saa sen toki tehdä joku muukin jos halukkaita löytyy=)
joo täälläkin tosiaan
myrskyää!! jos nyt ottasin tälläkertaa ton lyhdyn ajoissa sisälle, viimeks kovalla tuulella se paiskautu maahan ja meni ihan vinoks, mokoma peltilyhty. onneks ei lasit särkyny
Pamppis, miekin oon miettiny tota et vois sanoo et synty synkkänä ja myrskyisänä yönä. Onhan noita myräköitä ollu tässä muutamaan otteeseen jo
Samirilla on lähtö edessä sit ihan pian jos tuli verensekasta limatulppaa, oon ymmärtäny et se verensekane limatulppa kertos nimenomaan PIAN alkavasta synnytyksestä! miula ei oo siin seassa mitää verta ollenkaa, pelkkää limavuotoo vaan, ja sitä on tullu jo kohta viikon verran, ja sillo aiemminkin.. Mut mihinkäs mie täältä pääsisin!
--Mie oon varmaan se ensimmäinen ihminen jolla se vauva jää kasvamaan ainiaaksi tonne mahaan