Marrasmammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rapu75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rapu75

Vieras
Onko jo (ai miten niin aikainen lintu) marraskuisille mammoille omaa ketjua?

Testasin plussaa juuri, joten kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia .. Tietysti on vielä monta mutkaa matkassa, mutta matka menisi mukavammin kun olisi seuraa.

:-)

Heippa vaan, minäkin testasin plussan pari päivää sitten, tosi vaikea uskoa vielä todeksi; tämä on nimittäin niin erilainen alku kuin ensimmäisessä raskaudessa...koko ajan mahassa tuntuu et menkat alkais ja ei huonoa oloa eikä väsymystä,mitä ekassa raskaudessa oli ihan tarpeeksi.
Tilasinkin gynelle ajan rv 8 ja siihen asti aion olla ihan hissukseen ja ajattelematta asiaa (niin kuin onnistuisi:))

Heippa marrasmammat!

Mä oon seurannu lähinnä tuota lapsettomuus-palstaa,vaan nyt sai hoidot aikaan sen että plussasin 27.2. Joten taidanpa liittyä seuraanne. Tekis mieli hihkua,mutta on varmaan syytä olla vielä hieman hissukseen. Parin viikon päästä olis ultra,tuntuu että siihenkin on ikuisuus.

Hei kaikille!
Liitynpä nyt joukkoonne, sillä taidanpa olla raskaana.
Testasin juuri aamulla ja kaksi viivaa tuli. Vaikea vielä uskoa, aionkin testata kohta uudelleen.

Heips!!

Mäkin testasin (jopa tuplast varmuuden vuoksii) vahvat viivat tällä viikolla, eli ilmottaudun porukkaan mukaan :) Ensimmäinen alulla, jännittynyt, innostunut ja pelokas olo.

Mulla ollu menkkamaisia alavatsakipuja monta viikkoa, nyt tosin ne alkaa vähetä... rinnat tosi kipeät. Onks teillä mitään oireita vielä?

Heippa!
Tein viikko sitten plussatestin. Eka neuvola vasta kuun lopussa... siihen on niin pitkä aika!!! No kuitenkin olen onneni kukkuloilla. Toista lasta odotetaan, esikoinen on nyt 9,5kk.

Hei!

Samaan veneeseen kiipeän minäkin! Kovin alussa tässä vielä ollaan, ja toivotaan että kaikki menee oikein hyvin jatkossakin. Taidan olla nyt vaiheessa 5+2 ja mieli on iloinen!

Heps!

Olen perustanut hotmailiin uuden yhteisön, nimellä marrasmammat. Hyviä kokemuksia tästä edellisen lapsen kohdalta.

Tervetuloa mukaan!

Marrasmammat@groups.msn.com

Testasin uudelleen eilen päivällä ja selkeät viivat olivat:) Nyt täytyy uskoa, että masuasukkia sitä kasvatetaan. Kiertokin on nyt 33/28-32. Ikää mulla on 26 v., miehellä 27 v. ja tjottia aloitettiin vuoden alusta. Mulla on ollut pingotusta ja puristusta vatsan seudulla parin viikon ajan. En oo käynyt kuntosalillakaan, kun on ollut vatsa, jotenkin kovan oloinen. Elämää haittaavia eivät tuntemukset kuitenkaan ole eikä ole minkäänlaista pahoinvointia.

Moi!
Liityn myös minä tähän klubiin...Plussasin viikko sitten.
Olo on sekainen. Toivottu lapsi kyllä on, mutta kun ei meinaa uskoa todeksi.
Väsymystä vain on liikkeellä ja nippailua alavatsassa. Tänä iltana oli itku herkässä aivan yllättäen ;) -Ja aiheetta...hih... Viime raskaudessa oli todella tyyni, katsotaan, miten nyt tällä kertaa käy.

Kiitos paljon sulle minävaan tiedosta. Aion hiukan vielä odotella, kun työpaikka on juuri vaihdossa. Tein vauvat-lehden lapsi-laskurin ja sen mukaan olisinkin jo 5 viikolla. Luin eilen jotain näistä odotusaika -viestiketjuista ja monet sanoivat, että on plussannut apteekin testeillä, mutta terveyskeskuksessa on tullut nega. Ja että terveyskeskuksessa ne on sanonut, että pitää odottaa pari viikkoa menkkapäiviä, että voi olla varma raskaudestaan? Apteekkitestissä kyllä sanotaan, että luotettavuus on 99%. Ja jos tekee vielä kaksi? Olo on hiukan epävarma ja varma.

moikka! soitin just tänään neuvolaan ja viime perjantaina tein testin. Tällä hetkellä mulla on menossa viikko 5+4 ja ajan neuvolaan sain vasta 6.4. Ja laskettu aika on 3.11.06. Kyllä neuvolaan voi soittaa heti ku tietää olevansa raskaana:)

Heippa,

Ihanaa oli Rapu75 kuulla että plussaa tuli!!! Minä myös ilmottaudun tähän ketjuun, vaikka niin alussa raskaus onkin. Viikko sitten lääkärin määräämä verikoe osoitti raskautta ja torstaina tekemääni testiin tuli kaksi viivaa :).

Iloista mieltä kaikille marrasmammoille ja onnellista odotusaikaa!!! Kuulutaan!!!

Mulla eka neuvola ens viikolla, nopeasti oli laskeskellut, että voisin olla noin 6 vko:lla.... Vaaka näytää + 2kg, voiks se johtua tässä vaiheessa vielä raskaudesta?? Vai kenties vaan urheilut jääneet vähän vähemmälle.. tätä menoa mä oon norsu. uh. Pitää ottaa itseään niskasta kiinni. ;)

Heippa kaikki marrasmammat!
Täällä on yksi lisää ja ilmottautuu ketjuun! Plussasin viime viikolla ja nyt on kai rv:lla 6.:) eka nauvola vasta rv:lla 10, joten nyt vaan odotellaan innolla! eilen ensimmäisen kerran oli hieman huono olo, en kuitenkaan oksentanut. Mahassa nipistelee välillä!:D ei muita oikreita vielä.
Onnellista odotusaikaa kaikille!!!

Heps,

mä tosiaan perustin sen yhteisön, mutta sinne pitää ""anoa"", tein siitä yksityisen. Eli meiliä osoitteeseen

Marrasmammat@groups.msn.com

niin uskon että siitä homma lähtee pelittämään. Olen itsekin ekaa kertaa perustamassa tällaista hommaa, joten vähän epävarma olen siitä miten homma toimii.... En ole pojan kanssa kerinnyt kovasti perehtyä sen toimintaan, mutta kyllä se tästä lähtee!

Nyt vain kaikki liittymään! Eli spostia lähetä tuohon ja kerro parilla sanalla itsestäsi. Tosiaan parilla sanalla riittää, siellä yhteisössä voi sitten kirjoitella enemmänkin, kun saadaan jäseniä sinne!

o.n. eilen näytti veritesti 266,2, joten ihan hyvältä kuulemma. Vaan onhan tämä alku aina riskiaikaa, mutta yritetään nyt nauttia vaan.. :-)

Paljon ihania raskausoireita kaikille!!!

Heippa teille kaikille!
Lauantai-illasta alkaen iloisessa odotuksessa - tosin mulla on pelonsekaiset tuntemukset, kun syksyllä oli keskenmeno (+ kaavinta). En ollut ajatellut miehellenikään vielä kertoa ilouutisesta, mutta kun tämä ehdotti eilen viiniä ruuan kanssa, niin oli pakko paljastaa. (Syksyllä kävi niin että mentiin kuuntelemaan koko perheen voimin ensimmäisiä sydänääniä, niin niitäpä ei kuulunutkaan...vaan: ""C'est la vie"".) Tänään varasin ensimmäisen lääkärikäynnin ja sain sen (vasta) kahden viikon päähän. Lienee rv 5-6 meneillään, ikää mulla on kohta 40 ja yksi ihana lapsi jo tehty :-)

Minea

Noniin, edellinen komento takaisin, nyt sain selvyyttä asiaan:

Eli osoitteeseen

www.hotmail.com

sieltä yhteisöt

selaa aiheen mukaan

koti ja perhe, sieltä uudelleen perhe

klikkaa aakkosista m-kirjainta, etsi MARRASMAMMAT 2006

ja eiku yhteisöllistymään! :-)

Yhteistyössä