Viikon 7 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiffany
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiffany

Vieras
Hei,
aloitan uuden jännäysketjun näin tooooosi ajoissa, joten saapa nähdä onko mulle seuraa.
Olen ensimmäistä yrittämässä ja tavoite olisi saada sylintäytettä ennen kolmen kympin rajapyykkiä.
Uusi kierto (ensimmäinen yrityskierto) alkoi eilen, eli minulla menee viikon 7 alkuun jännäpäivät.
Olen kirjoitellut aiemmin ketjussa""yritys alkaa alkuvuodesta"", mutta nythän voisin jo tavallaan sanoa että yritys on alkanut :-) Tässä on tietysti vielä viikon verran mietintävaraa, ties vaikka menisi vielä pupu pöksyyn.
Jännäilkääpäs mun kanssa niin en malta jänistää!

Moi. Liityn tähän ketjuun. Pikkukakkonen haaveissa ja yritys alkaa tosissaan tässä kierrossa...kunhan tuo täti on kyläillyt. kp1 tänään joten siitä se lähtee :) Tseppiä sulle Tiffany...

Moi Metu.

älyttömän jännä ajatus tämä vauvojen suunnittelu. Sullahan on jo aiempaa kokemusta.. Minkä ikäinen on juniori?

Mun mieheltä tulee vähän ristiriitaisia viestejä, tyyliin välillä heittää että hän tuntee itsensä vain siitosoriiksi, vaikkei olla edes vielä kertaakaan yritetty. Siksi mietin vielä kumminkin et pitäiskö odottaa niin kauan että sitäkin oikein kärvistelyttää eikä se enää sekuntiakaan voi odottaa vauvan tekoa.

Toisaalta se ei sunnuntaina edes meinannu uskoa että mulla on maalarit talossa, kyseli vaan että oonko jo raskaana. Ei kuulemma ollu varma kun eihän se ollu nähny punaista. Huh hei varmaan mä siteen kanssa hilluisin huvin vuoksi miestäni jymäyttääkseni. Kaikkea niille tuleekin mieleen 8-)

Illanjatkoa!

Tiffany älä nyt vaan jänistele siellä! Yhdessä jännäillään, niinkuin tuolla alkuvuoden yrittäjien puolella jo ehdotin!
Mulla menossa kp 9/29-31 joten kaikki vielä mahdollista..!

Kyllähän se miehesikin on uuden asian edessä ja varmaan epäilyttää. Mutta eiköhän tuo ole aikas positiivista kommenttia hänen puoleltaan jos toivoo ettei niitä kuulautisia olisi tullutkaan...=) rohkeasti vaan taistoon sanon minä!

Moi. Meidän esikoinen on nyt 13 kuukauden ja kova on vipeltään..ja tempperamenttia löytyy, taitaa tulla äitiinsä:) Meillä mies kyllä kans empi todella kauan ensimmäisen kanssa. Eikä tainnu olla vielä varma kun aloimme yrittämään, mutta kyllä on sanonut jälkeenpäin ettei kyllä vaihtaisi päivääkään pois. Samaa empimistä on havaittavissa myös tämän toisen yrityksen kanssa, mutta eiköhän se siitä...

Yhteistyössä