+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Heippa :)

Anteeksi kovin tämä jatkuva sekoilu tin päivityksen kanssa.. :headwall: :headwall: aina tekee niin kiireellä ja monella eri koneella, niin niin.. mitäs tässä nyt sanomaan, omaa huolimattomuutta :) ihanaa kun korjailette :heart:

Ja ISO :hug: :hug: :hug: :hug: teille kaikille! Ja oon päättänyt että me kaikki täällä plussataan ennemmin tai myöhemmin :) toivottavasti ennemmin :flower: :heart: :xmas: on tää odottaminen vaan se vakein asia taas ja m iten nyt aina asennoitua asiaan.. ja miehillä on niin helpompaa, kun niitten ei tarvi joka koloo ja kohtaa miettiä ja tuunustella kuukaudesta toiseen.. :headwall: :saint: Anteeksi tilitys, mutta hyvin väsynyt ja hermot meni NIIIIIIN koulussa tänään monenmonta ertaa, kun mistään ei tullut taas siten niin yhtään mitään... :kieh: :kieh: :| ÄH. nyt nukkumaan, jos huomenna olis sitten taas parempi päivä.. ehkä :D
 
Huomentapäivää :)
tänään olis tarkotus lähteä kaupunkiin, jten siitä syystä piti heti aamusta tulla informoimaan :D
Nyt vaikuttaa jo vähän "lupaavalta" nämä mun oireet, vaikken todella halua uskoa ja luottaa, sillä olen aika skeptinen koko raskautumisen suhteen. Loppuu vaan ideat mitä muuta tämä vois olla...
Aamulla herätessä oli taas aikas huono olo, mutta ylösnoustessa :x Verensokerit ei olleet edes huomattavan korkea (normaalit aamuarvot mulla) ja olo oli ihan kauhea!!! Kokeilin siiheb syödä banaanin ja johan alkoi pikkuhiljaa helpottamaan, kohta on jo ihan normaali olo.

Erittäin herkkä testi ei tosin näyttänyt tänään vielä mitään, mutta onhan mulla uuien laskujen mukaan vasta dpo6. Että kai ne oireet voi tulla ennen kun herkkä testi näyttää mitään??

No, edelleen tulevaisuus sen näyttää... En halua uskoa, etten taas putoa niin korkealta...
Nyt tämä tyttö pakkaa kamat ja lähtee kaupunkiin viettämään pojan 8kk synttäreitä =)
 
KS09 lupaavalta kuulostaa,peukutukset!!!!

).(mulla on kyllä vähän "heitän hanskat naulaan"fiilis :( Näin se on ,tieto lisää tuskaa....Oma eilinen aloitus ajasta oviksesta menkkoihin sai suuren epätoivon ja epäuskon....Kun mulla kerran se luteelivaihe oli viime kierrossa liian lyhyt raskautta ajatellen niin skeptinen kun olen,niin käy varmaan nytkin....Ehkä kuitenkin olis paras laittaa yritys jäihin ja odottaa ensi kesää ja kehon kunnollista palautumista synnytyksestä????!!!!!
Ja näitä tässä mietin ennen kuin alkanut tämän kuun yrityskään,ihan hyvä olla ajoissa jos ei lisäisi itselleen stressiä ja huolta ja tosiaan jättäis tämän ja muutamat seuraavat kierrot väliin....

Päpsy miten kävi???? :heart:
 
Moi! Uusi päivä taas! R.testit niin vähissä että tänään en niitä tuhlaa. Mutta täytyhän mun joku testi tehdä :LOL: eli teiun ovistestinja hailukka viiva siinä on mutta ei se niin vahva ole että siitä vois jotain johtopäätöksiä vetää. Itse asiassa en usko että olisi tärpännyt tässä kierrossa! Epätoivoa! Ne kotitesti.fin erittäin herkät liuskat lupaavat että tulos tulee useimmille dpo7-10. Ja mulla nyt dpo 10 eikä eilen illansuussa ollut lupaustakaan vaal pun viivasta ko. testissä... No, maanataina alkaa sitten uusi kierto ja uudet kujeet! Nää päivät menee vaan niin hitaasti että ollisi kiva kelata pikakelauksella aina jänniin hetkiin odotteluaikojen yli.
 
Voi ei kaapo :'( ei muuta kuin uutta yritystä vaan ei masennuta eihän =) Itsellä kyllä meinas viimeksi olla masennus aika lähellä kun meni kesken..

Nyt on toiveet kuitenki korkealla ja kierron loppu häämöttää, meinasin testata huomenna ku jos ei siinä näy mitään niin viitsin pari-kolme olutta ottaa iltaa istuessa.
Hermot välillä riekaleina ku ollu nyt viikon tupakoimatta, mutta sortua en aio :)
 
KS09 sun oirehdinta alkaa kuullostaa oikein hyvältä =) tosta raskaustestissä näkymättömyydestä ja oireista sen verran että keskimmäisestä sain tooosi hailakan plussan (kävin yläkerran vuokralaisille tiirauttamassa sitä kun en itse tiennyt onko siinä mitään vai ei :LOL: ) mut oireiden perusteella tiesin kyllä olevani raskaana,ja se oli aikaisessa vaiheessa..

JKVY voi kun toi sun tilanne kuullostaa hankalalta.. olis ihanaa jos sais aivot nollattua ja sit vaan tulis raskaaksi ilman mitään yritystä ja kuumeilua,mut se on mulle ainakin mahdotonta kun se raskautumis ajatus on koko ajan mielessä.. tsemppiä sulle ja toivottavasti saat ajatukset selviytymään :hug:

ON: katsotaan kertooko mun kohdunnapukka mitään tässä kierrossa,vai huijaako se mua :D muutama päivä sitten oli ihan selvä pyöreä kolo siinä keskellä,mut eilen se oli muuttunut tiukaksi viivaksi (anteeksi yksityiskohtainen kuvailu :ashamed: ) ja tänään aamulla en ylettänyt kokeilemaan sitä ollenkaan... jänskättää.. tosin mun kroppa on pettänyt mut niin monta kertaa ettei pitäis toivoa liikoja..

Mukavaa torstaita kaikille :)
 
Onnittelen plussanneita! Mulla on ollut muutamien päivien nettitauko, ja nyt on siis uusi kierto alkanut, kp4/29-33, yk4 ... pientä epävarmuutta lykkää, että onkohan meillä vielä tässä vaiheessa aika kolmannelle lapselle vai pitäisikö odottaa jonkin aikaa. Kuitenkaan mitään ehkäisyä ei edelleenkään aiota käyttöön ottaa, joten pysyttelen tässä pinossa:)
 
Huomenta kaikille :)

Vihdoinkin pääsin istahtamaan koneen äärelle ja kertomaan uutiseni :whistle:
Clearblue näytti aamulla plussaa, hieman haaleaa kylläkin vielä, joten tein varmennuksen clearbluen digitaalisella, ja voi sitä onnee ku näytössä lopulta luki Raskaana 1-2 :heart: Oon niiiiin onnellinen :heart:

Oireina väsymys, kuivat nenän limakalvot, alavatsan särky, kohdun kasvuun liittyvät kivut, huimaus, närästys ja ajoittainen tissien kipeys.

Eihän tätä meinaa vielä todeks uskoa...
 
Heippa kaikille! =)

Mahtuisko yksi esikoisesta kuumeileva mukaan tähän pinoon? Oon jo jonkun aikaa taustaillut ja nyt ajattelin että voisin uskaltautua itsekin osallistumaan juttuihin. Tää porukka täällä tuntuu niin mukavalta ja tsemppaavalta!!

Lyhyt kertomus itsestäni/meistä. Mä oon 27 ja mies 26v ja esikoista tosiaan toivotaan. Ehkäisy (pillerit) jätetty pois toukokuussa ja nyt yk3 menossa, kun tuossa yk2 venyi vaatimattomasti 115 päiväiseksi.. Teroilla sitten kierto käynnistettiin. Nyt siis menossa kp26/? En saanut kun yhden kuurin joten nyt katsellaan kuinka tää kierto tästä lähtee tasaantumaan..

Nyt kuitenkin on tullut kaikenlaisia oireita, mm. toissa aamuna heti herätessä hirmuinen huono olo ja oksetus :x joka helpottui aamupäivän aikana, ja eilen suht normi olo. Tänään taas huono olo, mikä alkoi vasta reilun tunnin päästä heräämisestä.. ja sen lisäksi tosiaan flunssaa, tissien aaltoilevaa kipuilua ja alavatsa kipuja.. Nyt täytys tehdä varmaan testiä että tietäs onko tää sikaflunssaa vai jotain muuta. Mut kun ei millään uskaltais kun pelottaa että taas tulee pettymys.. tuon pitkän kierron aikana kun kerkesin tehdä todella monta testiä ja aina toivo oli korkealla kun lekurit vaan sano et voit olla raskaana tee testejä jnejne.. ja aina se negaa näytti.. :(

Sori että tuppaudun tänne vasta näin loppukierrosta.. Oli vaan pakko päästä kertomaan näistä mun tuntemuksista.. Paljos plussa puhureita tänne kaikille ja kovasti onnea päpsy79:lle plussasta!!! :heart:
 
Iso onnitelu :hug: täältä päpsy :heart: Ihana kuulla!
Markke tervetua joukkoon kuumeilemaan :) lisäsin sut tohon listaan. Meillä on täällä melkoinen plussatuuli menossa :)

Anteeksi taas omaa napaa.. :( Voih! eipä tämäkään päivä sen parempi ole :/ ihan masis fiilis. Tosin noista kaikista jutuista mitä syön on ollut hyötyä, valkkaria tulee paljon enemmän kun ylensä, että niistä on ainakin hyötyä :) Kyllä se tästä taas iloksi muuttuu, kunhan sais vain tietoa asioista (sisko joutui sairaalaan ja ehkä leikkaus edessä )... onneksi täällä on kaksi ihanaa karvaista lasta piristämässä :heart:

*muoks* :attn:
Sisko joutu nyt leikkaukseen :'( -> lähden auttamaan 4h ajomatkan päähän. Yritän päivittää, jos pystyn, mutta voi olla että nyt tulee pari päivää ilman päivityksiä.
 
Voi kurja Piupula tsemppiä sulle ja siskolle,pikaista toipumista.Älä nyt päivityksiä murehdi,mä voin toimia varapäivittäjänä :hug:
Mut nyt oon töissä enkä tällä koneella joka temppuilee rupee päivittään....
 
Onnee päpsy79!!!!!!!!!! :flower:

erka Mä tilasin tiistaina kotitestistä ja en ees pikana ja tuli tänää! :eek:Eiks sulla ollu viimeks vähä ongelmii siel?


Ää olisin kyl halunnu et tulee vasta huomenna, koska nyt salee testaan jo aamulla, vaiks ajattelin et lauantai aamulla. Tuon digitaalisen tilasin, siinähä sanotaan että 4 päivää enne.
Musta on vähä alkanu tuntuu et ei kyllä nytkää tärpänny. Masentaa jotenki kauheesti. :(

piupula Juu eipä tuo päivitys nii tärkeä ole, ettei 2 päivää pärjättäis ilma! :)
 
Paljon onnea Päpsy79! :heart:

Ja tsemppaushalit Sanelmalle :hug: ja myös Piupulalle :hug:

Ja omaa napaa: Tänään alkoi todella kamala jyskyttävä migreenin kaltainen päänsärky :kieh: . Muuten olisin aivan maassa, mutta ihan samanlainen särky tuli, kun aloin odottamaan esikoista, suunnilleen näillä samoilla kp:lla. Muistan sen tosi hyvin, kun silloin ajattelin, etten ainakaan ole raskaana ja sitten reilun viikon päästä tulikin plussa. Jälkikäteen sitten mietin, että olisikohan tullut kiinnittymisen seurauksena. Voi kun nyt olis sama juttu! Vaikka toisaalta, en kyllä millään jaksaisi uskoa, että toinenkin tärppäis eka kierrosta.
 
satsuki No nyt annoit mulle taas toivoo.. :D Kun mullahan oli maanataina iha kauhee päänsärky ja meni mikreeniks et oksensin ja sit nii kovat alavatsa kivut, niiku täällä kerroinki, että jos se oli sitä kiinnittymistä.
 
Onnea päpsy ja tervetuloa mukaan jännäämään markke

Piupula hoitaa n yt vaan asiat kuntoon, kyllä me pari päivää pärjätään vaikka ilman päivittäjää =)

Mua niin hämää... Toi paha olo, päänsärky ja rintojen aristus viittais ihan raskauteen, mutta sitten taas testit ei näytä mitään, ja kn on aikas alhaalla ja muutenkin aika pehmeä ja avoin =(

Miks tää ei vois olla vaan joko on tai ei, hulluks tässä tulee kun joutuu keskiviikkoon asti arvailemaan tuleeko menkat vai ei...
 
Onnea päpsy!!! Loistavia uutisia!! Tuu sitten kertomaan jatkokuulumisia jossain vaiheessa!! :)

KS09 Niin jännittävää!! Milloin siis ajattelit testata?? Mä tulisin kyl hulluks myös :whistle:

Satsuki Mistä sitä tietää, vaikka olisitkin niin sikiävä :D Toivottavasti kuitenkin päänsärky väistyis pian..

icefairy Plussatuulia sinne!! Älä heitä kirvestä kaivoon vielä :)

Täällä taitaa olla ovis kateissa.. Hmm. Lämmöt ei edelleenkään koholla ja jo kp 18. No joo, mäpä odottelen sitten, ei muukaan auta :D Voiko olla ettei lämmöt vaan nouse? Kyllä ne mulla on melkeen aina nousseet.. Aamulämpö tänään 36,4°. Että aika normaali. Epätietoisuudessa ei ole kivaa mutta oma valinta kun en tikuttanut, heh.

Kuulumisiin! :wave:
 
Kiitokset onnitteluista =)

Icefairy digitaalisen mukaan 1-2 viikkoa hedelmöittymisestä. En tikuttanut ovista mutta epäilen oviksen olleen joko kp12 tai kp19. Kp oli limat ja halut, kp19 oli kovat vatsakivut kahden tunnin ajan, saattoi siis olla ovis tai kiinnittyminen tuolloin. Digitaalisella plussa tuli tänään eli kp29.

Piupula
jaksamista sinulle :hug: Siskollesikin kaikkea hyvää.
 
päivitetään sitten tännekin...hihii, plussa tuli ja melkoisen selkeät sellaiset!! :heart: :heart:
oli pakko tehdä muutama, jotta voi olla täysin varma! :LOL:


http://www.aijaa.com/v.php?i=5242172.jpg


eli plussa tuli kp 32/26-31 ja yk 3 :D
 
Mulla tuli ovislimaa, kierto on ihan sekaisn.. Kaupan päälle tuli flunssa.. Nyt menossa kp 39 ja digitestin plussa kp 20 mutta en usko enää oviksen tapahtuneen. Pitäsi vuodon alkaa tai tulla plussa testiin, mutta ei kumpaakaan.. :headwall: kai mä ensi viikolla soittelen gynelle aikaa.. Harmittaa vietävästi jos nyt kroppa lakkaa toimimasta kun tähän asti kierrot pelanneet itsestään, vaikkakaan ovulaatioista en tiedä.
 

Yhteistyössä