Bigwish - Ai teillä vedetään myös iltaraivareita! Miten meni eilinen ilta? Meillä vahän paremmin, tosin neiti oli kiukutellut mun äidille, joka oli häntä hoitamassa ku käytiin miehen kanssa (ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen kahdestaan) illalla kaupoilla :kieh:
MoonVaan - Todella kauniin nimen annoitte tyttärellenne, onnea
Nallu - oih miten luksusta, että teillä nukutaan 8-10 h yöllä! Meillä maksimi on 4 tuntia kerrallaan :vampire:
Meillä neiti hymyili ensimmäistä kertaa 2 päivää ennen ristiäisiä, reilun kuuden viikon iässä :heart: Vieläkin hymyjä tulee enemmän kun tuijottelee omia lelujaan tms. kun niin että vastaisi meidän hymyyn.
Meillä oli ristiäisiin tilattu leipomosta vaaleanpunainen kakku missä oli vauvakoriste, mokkapaloja, suolaisia piirakoita, mozzarella - tomaatti - viinirypäle tikkuja ja keksiä.
Vaippagallup!
a) mitä vaippoja teillä käytetään?
b) kuinka usein vaihdatte vaipan yöllä?
Meillä
a) tällä hetkellä käytössä Huggies 3 vaipat ja
b) vaihdetaan joka syötöllä, mutta olen miettinyt tarvitsisiko? Monet kaverit ovat sanoneet että ovat vaihtaneet vaipan illalla ja seuraavan kerran vasta aamulla.
Silent ja D tänään 2 kk :heart:
MoonVaan - Todella kauniin nimen annoitte tyttärellenne, onnea
Nallu - oih miten luksusta, että teillä nukutaan 8-10 h yöllä! Meillä maksimi on 4 tuntia kerrallaan :vampire:
Meillä neiti hymyili ensimmäistä kertaa 2 päivää ennen ristiäisiä, reilun kuuden viikon iässä :heart: Vieläkin hymyjä tulee enemmän kun tuijottelee omia lelujaan tms. kun niin että vastaisi meidän hymyyn.
Meillä oli ristiäisiin tilattu leipomosta vaaleanpunainen kakku missä oli vauvakoriste, mokkapaloja, suolaisia piirakoita, mozzarella - tomaatti - viinirypäle tikkuja ja keksiä.
Vaippagallup!
a) mitä vaippoja teillä käytetään?
b) kuinka usein vaihdatte vaipan yöllä?
Meillä
a) tällä hetkellä käytössä Huggies 3 vaipat ja
b) vaihdetaan joka syötöllä, mutta olen miettinyt tarvitsisiko? Monet kaverit ovat sanoneet että ovat vaihtaneet vaipan illalla ja seuraavan kerran vasta aamulla.
Silent ja D tänään 2 kk :heart: