Ehtisköhän tässä välissä vähän tänne raapustaakkin...hirveä kiirus ollu tässä pari viikkoa, pidettiin ristiäiset mekin ja meidän neitokainen on nyt sitten Helene Mari Ireene.
Vauvan kans menis ihan hyvin mutta tuo 3v tekee kyllä kaikkensa että hulinaa riittää. |O Kovasti haluaa pikkusiskoaan hoitaa eikä mitään ihan älytöntä tee mutta joku ihme juttu sillä on ku tuo neiti pitää herättää aina päiväuniltaan ku saan hänet unille. Helpottais varmaan paljon ku sais nukuttaa ulos mutta ei tuonne oo mitään asiaa ku ei olla ees päästy ulkoilemaankaan ku täällä on ollu koko ajan hirmu pakkaset pl.nyt vkonloppuna ku ristiäiset oli mutta enhän mää sillon noitten kans ulos ehtiny. Niin ja sitten kun neiti on hereillä niin tissitakiainen enimmäkseen on, liinaa kokeilin kerran ja ei sillon tykänny mutta pitäs vaan saada sidottua se tuohon ja kokeilla uudelleen.
Öistä: meidän neiti on näistä lapsista ehdottomasti paras nukkumaan öisin! Viime yönä unilleen nukahti lopullisesti tuossa 22:30 ja klo6 heräs eka kerran syömään, nykäs yhen rinnan ja nukahti, toinen rinta oliki räjähdysaltis mutta sai sen tyhjennettyä tuossa klo9...elikkä paremmin olen nukkunu vauvan kans ku ennen hänen syntymää...tosin tietty nyt ku tässä kehasen niin alkaa joku yörumba...
Pilateksesta Kurpitsa kyseli...mää oon sitä harrastanu ennen raskautta pari vuotta, nyt se jäi ku tulin raskaaksi ja multa kiellettiin kaikki mahollinen sen hematooman takia. Tarkoitus kuitenkin olis että vuoden alusta sinne kömpisin uudelleen. Mulla ei ole mahollista käydä noilla ryhmätunneilla noitten lasten kans vaan "joudun" menemään yksityiselle tunnille, kallistahan se on mutta muuten en pääse sitte ollenkaan. Niin joo, tykkään ite siitä kovasti ku ei oo mitään hirveää repimistä mutta lihaskunto todellakin siitä paranee roimasti ja mikä naiselle parasta selluliitti lähti!! Eli suosittelen!
D-tipoista..meillä käytetään noita gefilustippoja, niissä kun on sekä D3 että maitohappobakteerit samassa ja neuvolatäti suositteli nimenomaan noita D3..pikku hiljaa ollaan aloteltu ja en osaa kyllä sanoa että oisko noista mitään vaivoja tullu..
Seksistä ja ehkäisystä...meillä ei olla vielä alotettu, johtuen mun jälkivuodosta joka tiputtelee vieläki..yöks..Mutta jospa tässä jouluna sais jo peitot heilumaan, rakas ainaki kovasti oottelee...Ehkäisystä ei olla mitään päätetty, ukkokulta meinas ruveta keskeytettyä (meidän pravuuri
) käyttämään ku inhoaa kumeja ja mulle ei käy mitkään pillerit ja eikä härvelitkään, sterilisaatio ois ainut mikä mulle sopii mutta voipi olla vähän liian lopullinen...katellaan nyt...tosin me ei olla mitenkään hedelmällistä porukkaa sitten kahen ekan joten voi olla että ei otetakkaan mitään käyttöön ku ei se ole mikään maailmanloppu jos lisää vielä tulis..(sanoo hän joka tais muutamaan otteeseen kirjotella ettei enää koskaan
)
Eli tänne kuuluu ihan kivaa, aika vaan menee turhan äkkiä
:xmas: Oikein ihanaa joulunaikaa ja mitä parhainta uutta vuotta 2011 teille kaikille!! :xmas:
Crocus ja Helene-neitokainen 4vkoa