Moi!
Ihanaa lukea teidän juttuja, kun yleensä sen jälkeen huomaan, että kaikissa vauvaperheissä painitaan samojen asioiden kanssa.
vertaistuki on kyllä ihana asia!
Meillä poitsu huomenna myös 1kk ja tuntuu ihan kummalliselta, että aika mennyt näin äkkiä! Ja vähän ahdistaakin, että oonko mä nyt tarpeeksi nauttinut tästä ja painanut muistot tiukasti mieleen.
Maanantaina meillä on ristiäiset ja nimi-asia vielä pikkuisen auki..
Mä olen jo ihan joulutunnelmissa, tänään niin ihanasti sadellut luntakin. Vielä ihanempaa toki olis, että saatais olla joulu omassa kodissa, mutta se tulee tapahtumaan vasta ensi vuonna. Talo valmistuu näillä näkymin helmi-maaliskuussa, ja jos siinä aikataulussa pysyy, olen enemmän kuin onnellinen!
Yöt jatkuu meillä samaa rataa, about 2-3h välein syö. Tosin viime yö oli tosi levoton, vauvan nenä oli niin tukossa
toivottavasti nyt pian helpottais nuha, että saatais taas edes yksi 3h unipätkä yöhön. Onneksi esikoinen nukkuu tällä hetkellä aamuisin tuonne 8.30 saakka, niin saa näitä pätkäunia edes sinne jatkaa. Mutta ihanaa tämä joulun aika, ei paljon väsymys haittaa, kun saa tunnelmoida. On jopa ihanaa valvoa muun talon nukkuessa, vain jouluvalojen valaistessa... aah, mä olen NIIN jouluihminen!
Sitten yks kysymys rinnoista, kun alan imettämään, niin melkein joka kerta toisessa rinnassa alkaa tuntua kipeää kihelmöintiä, mistä se johtuu? Liittyykö se jotenkin siihen, kun toinen rinta monesti myös alkaa herumaan, kun toisesta imettää?
suhveli ja poikanen 29vrk