Moikka
Meillä oli tänään ensimmäinen ultra klinikall rv 7+2 ja pikkuisen sydän sykki vimmasti ja oli kuulemma hyvän kokoinen 11,7mm. Ensimmäinen neuvola on 8.4 eli parin viikon päästä.
Ajattelimme mennä molemmat mieheni kanssa vaikka en oikein tiedäkään että mikä käytäntö on.
Mä olen huomannut olevani raskaana aika selvästi kun koko ajan etoo ja oksettaa, vaikka en sitten oksennakkaan. Mikään ei oikein maistu, varsinkin kaikki makea äklöttää, eli suklaata en syö lainkaan vaikka normaalisti olen oikea suurkuluttaja. Yhtenä päivänä teki ihan hulluna mieli hampurilaista tai kebabia, mutta kun sen sitten söin niin nyt ei ole tehnyt enää sitäkään mieli. Corn flakesit kylmällä maidolla on maistuneet tosi hyvälle

Lääkäri sanoi tänään että on periaatteessa hyvä että mulla on raskausoireita, silloin ainakin tietää että mä olen raskaana.
Olemme kertoneet mun vanhemmille, anopille, mun siskolle ja kolmelle mun kaverille.
Housut on jo niin tiukat että ostin viikonloppuna Köpiksestä äitiysfarkut. Eikä todellakaan mitään lökäpöksyjä vaan tiukat makeet tummat farkut. Jos takamus leviää paljon, niin voi olla että en voi niitä kovin pitkään käyttää...

Töissä vielä sinnittelen, yhdet puvun housut menee päälle ja pari hametta toimii kun hametta vetää ylöspäin kainaloihin päin. Sitten en tiedä mitä teen kun pitäisi kuitenkin olla jakkupuku töissä melkein joka päivä.
Ihmettelen sitä kun monet sanovat käyttävänsä lugesteronia vieläkin?? Mä lopetin heti kun tein raskaustestin... ja nyt ihmettelen että pitäisikö munkin vielä käyttää?
Vaikka mä nyt olen nähnytultrassa sen pienen toukan jonka sydän sykkii niin kyllä tää edelleenkin tuntuu jotenkin niin epätodelliselta. Ehkä sitten kun maha kasvaa ja tästä voi muillekin kertoa, niin se tuntuu konkreettisemmalta.
Milloin olette muuten ajatelleet kertoa töissä?
Synnytyssairaalaa en tiedä mutta kai se on toi Naistenklinikka Helsingissä.
Kati 7+2