Taas tervetuloa uusille!
Pahoittelut wantille
Työt: Melko samanlaisia itsekkäitä ajatuksia on täälläkin ollut. Olen valmistumassa nyt ensi syksynä ja kuvittelin, että pääsen tekemään oman alan hommia ennen kuin kolmas tulisi. Nyt kun plussa tuli puskista niin en varmaan ehdi edes valmistua ennen synnytystä, mutta eikai sillä niin väliä. Otan sitten viimeisille tunneilla vauvan mukaan, tästä tuleekin varmaan kaikkien aikojen nuorin korkeakouluopiskelija
Ehtii niitä töitäkin varmaan tekemään sitten myöhemmin, en vaan olisi halunnut jäädä heti valmistumisen jälkeen kotiin kun kuitenkin olen sen 2vuotta niin siinä ehtii heti uudet tiedot ja taidot ruostua kun ei pääse niitä käyttämään.
Muuten tämä vauva tulee aika hyvään saumaan kun esikoinen menee eskariin ja sitten ehtii aloittaa myös koulun siten että olen päivisin kotona
Myös taloudellisesti raskaus on hyvään aikaan kun ikäeroa kuopukseen tulee alle 3 vuotta eli samat työtulojen perusteella tulevat äippärahat tulossa tämän opintotuella kituuttamisen jälkeen
Synnytys: ei muuten jännitä, edellisistä on hyvät kokemukset, mutta sitä jännitän, että ehditäänkö sairaalaan. Viime synnytys eteni vauhdilla ja sairaalassa oli jo paikat auki, joten läheltä piti ettei tullut autoon. Sitä ehdin varmaan panikoida sitten lähempänä marraskuuta
Pahoinvointi tuntuu vaan voimistuvan. Eilen itkua väänsin kun oli niin huono olo etten päässyt juuri makuuasennosta nousemaan. Tänään on ollut vähän parempi vaikka koko ajan on huono olo. Tuntuu siltä kuin olisi ollut päivän huvipuistossa kieputettavana. Tosi äklöttävä olo kaikinpuolin.
sannni rv 7+3