Pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet poistumaan ryhmästä
TOivon kaikille pikaista uutta plussaa!
Tervetuloa uusille munkin puolesta!
Mulla on ollut ihan kamala viikko, kiire ja jatkuva, voimistuva pahoinvointi. En pysty millään jäämään kotiin, joten aamuisin yleensä yökin ja tärisen tunnin ja pakottaudun syömään vähän jotain ja saan sitten itseni töihin. Siellä sitten vähän väliä on huono olo ja oksennus kurkussa, ei kivaa. Mulla ei oo kummassakaan aiemmassa raskaudessa ollut tällaista päivittäistä pahoinvointia ja nyt on kestänyt jo yli viikon eikä lopppua näy :s Mitään ei tee oikein mieli syödä, paitsi mustikkakeittoa ja jotain banaania tms. rauhoittavaa mahalle. Kahvia en pysty edes ajattelemaan. Sen takia onkin sellainen vaimea päänsärky myös jatkuvasti, toivottavasti sekin menee ohi kun elimistö tottuu kahvittomuuteen..
Viikon kruunasi lapsen oksennustauti joka alkoi heti kun päiväkodista päästiin kotiin eilen ja nyt valvottu koko yö oksentelevan lapsen kanssa... Nyt sitten vaan odotellaan että saadaan kaikki muutkin se ja siinä meni haave viikonlopun lepäämisestä. Mulle nyt toisaalta on ihan sama tuleeko tähän vielä mahatauti kun muutenkin oksettaa koko ajan
Ekaan ultraan eli siihen np-ultraan varasin ajan ja se on 16.4.! Silloin on 11+4. Eli kuukausi pitää jaksaa odotella. Neuvola on kahden viikon päästä, mutta eipä sieltä saa mitään varmistusta raskauteen, joten sitä en niin odota. Täällä ei ole mitään ultramahdollisuutta neuvolassa eikä sydänääniäkään ole koskaan suostuttu kuuntelemaan ekalla käynnillä..
Varhaisultraan en aio mennä. Tää raskaus tuntuu sen verran todelliselta tän pahoinvoinnin takia, että en koe tarpeelliseksi. Viime raskaudessa kävin, koska taustalla oli ollut keskenmenoja eikä oireita ollut kovin kummoisesti. SIlloin se tuli todella tarpeeseen enkä kadu että menin. Suosittelen kyllä käymään jos epäilyttää, kyllä sieltä sen mielenrauhan saa ja siitä ihan mielellään maksaakin
Muistelenko väärin vai oliko täällä joku/jotkut menossa nyt tän viikon pe eli eilen vvarhaisultraan? Jos kävitte niin tulkaa kertomaan miten meni!
sannni rv 6+6