Neiti näpsän äiti: Mä olin työpaikallani kiusattu. Siinä kävikin yhtäkkiä niin että mä olin se arka/herkkä. Näin sanoi esimies mun työkaverille kenen kanssa ajettiin asiaa eteenpäin. Sitten kun meillä oli keskustelu mihin osallistu kaikki. Alkoi tämä "kiusaaja" itkemän. Silleen että hän ei oo mitään tehnyt. Siinä vaiheessa mua otti niin päähän kun meistä tehtiin ne kiusaajat. Aina se puhuminenkaan ei auta. Mä otin lopputilin ja vaihdoin työpaikkaa. Vaikka vanhassa paikassa pyytelivät anteeksi ja plaa plaa lupauksia. Hain uutta paikkaa ja sain sen heti. Joten olikin helppo lähteä. Vaihto ei auttanut kun sielläkin oli yhtä ärsyttävä/kiusaaja. Onneksi uudessa työpaikassa mut otettiin tosissaan. Meidät laitettiin eriosastoille. Mä en ookkaan töissä ollut yli vuoteen eikä näillä näkymin tuu mentyä vielä pitkään aikaan.
Mun mielestä asia kannattaa tuoda esille eikä hakea saikkua. Jossain paikoissa esimiehet ovat vaan puolueellisia.
Mun mielestä asia kannattaa tuoda esille eikä hakea saikkua. Jossain paikoissa esimiehet ovat vaan puolueellisia.