Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

NNÄ Pahoittelut sinullekkin! :heart:

Blue-bell on kyllä hienot kiesit! Ja persoonalliset! :) Itelle en osais kuvitella tuollasia, mutta kyllähän nuo päitä kääntää varmasti! :)

Me ollaan jo aika paljon kerrottu raskaudesta ja meillä oli hautajaiset tuossa viime lauantaina ja siellä näin enoa, niin se osoitti salaa mun mahaa ja näytti peukku ylös tai peukku alas, niin eipä siinä paljon viittiny alkaa valehteleen.. Eli maha näkyy jo sen verran, että ihmiset tuijottaa.. :D Lapsillekkaan ei olla kerrottu, kun yritän odotella sinne nt-ultraan saakka, mutta välillä huomaan miten nekin kattoo, että onpa äippä lihonu..

Eilen piti jo töissä käydä vaihtaan takkia eri malliseksi, kun koko oli jo niin iso, että oli niinkö olis teltta ollu päällä, mutta lantion kohalta tiukka! Normi housuja en oo pitäny ainakaan kahteen viikkoon. :O Kohta saa alkaa työhousujaki tuunaan, ajattelin, että otan vetoketjun kokonaan pois ja ompelen siihen resorin ja jonku kiristys systeemin..

Ja jo tässä vaiheessa pitää alkaa ressaan IMETYKSESTÄ!! Voi Vittu!!
Mulla kun ei oo maitoa tullut ikinä ja KYLLÄ olen yrittänyt varsinkin eka lapsen kohdalla toisten kohdalla tajusin lopettaa aikasemmin oman mielenterveyden takia!
Mutta siis siskon mies pyysi meitä lapsettomalle ulkomaanmatkalle loppuvuodesta ja hoksasin vasta kotona, että no eihän me voida lähteä, niin ukko sitte meinas, että voihan hän lähteä. Minä sitte sanoin, että eheiii, että minä lähen ja ukko jää vauvan kans kotiin, niin ukko meinas, että en minä voi lähteä ku PITÄÄ imettää!! Sanoin, että ja minähän en imetä! Ja ukko vaan meinas, että kyllä se pitää imettää! En vaan tiiä vastenmielisempää hommaa..

Minix eikö sen uuden ketjun voi tehdä kuka vaan?
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Ilmoittautuisin mukaan joukkoonne, kolmatta odotan la 6.11 ja olen käynyt jo lukemassa keskustelua. Nyt takana nt-ultra ja kaikki niinkuin pitääkin. Faceen en vielä nyt liity, raskaudesta emme ole vielä kertoneet kuin ihan lähipiirille. Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille <3
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan MamiE

Neuvolapurnausta....Eilen, noin puoli kuuden aikaan, soitti neuvolan täti ja sanoi, ettei ole ehtinyt vastata viestiin, jonka olen lähettänyt sähköisen asioinnin kautta. Juu. Tiesin sen. Multa kuulemmat puuttui hb. Sitä ei oltu otettu kun kävin seuloissa. Ihmetteli, minkähän takia sitä (pyyntöä) ei ole mulle laitettu...Hmm. Tässä kohtaa kävi mielessä ehdottaa, että öhöm...Sinähän ne sanoit laittavasi. Kun en tiedä kumpi laittoi ja mitä laittoi, niin en kehdannut sanoa mitään. Sovimme, että käyn nyt tänään otattamassa hb:n, jotta hän voi sitten perjantaina soittaa tulokset. Varasin ajan labraan. Menen paikalle ja labratäti sanoo: ei sulle ole täällä mitään pyyntöjä...Mitä sulta olis pitänyt ottaa? En oikein tiennyt oisko pitänyt olla yllättynyt vai ei. :headwall: Ehkä jotenkin odotin, että olisi paikannut edellisen virheensä. Onneksi labratäti suostui ottamaan kokeen ja lupasi olla yhteydessä neuvolaan.

13+1
 
Nt-ultrassa käyty! Kaikki hyvin, homma oli nopeasti ohi. Sikiö vastas viikkoja 12+4 ja niskaturvotus oli 1.8mm. Mitta päästä peppuun 6cm. Viikonloppuiselle verenvuodolle ei löytynyt selitystä, mut nyt kuulemma km-riski enää marginaalinen :) Rakenneultra on 3.7.
 
Eilen oli sitten pelätty ja jännitetty nt-ultra. Kaikki hyvin ja sikiö vastasi viikkoja 13+0 kun virallisesti oli 12+5! Tämä kyllä ihan oikeasti yllätti, sen verran ehdin kaikenmoista pelätä. Selvästi tämä on toista odottaessa vielä pelottavampaa kuin eka kerralla... Ainoa ikävä juttu, jonka kätilö totesi, oli se, että koska raskaus alkoi kaksosraskautena, emme tule saamaan ollenkaan seulan riskilukua, eivät ole kuulemaa verikokeen tulokset tällaisessa tapauksessa ollenkaan luotettavia.

Töissä on aika mielenkiintoista (tänään oli siis 4. työpäivä vanhempainvapaan jälkeen), kun työkavereiden katse kiinnittyy väistämättä mahaan. Mulla ei vaan oo enää mitään toimistokelpoisia vaatteita, joissa en näyttäisi siltä, että olen 6. kuulla raskaana. Kai se on vaan sielläkin alettava kertoa, että syksyllä olisi toivottavasti taas äitiyslomaa luvassa :)

Paisuva maha aiheuttaa vähän särkyjä, mutta muuten olo alkaa olla normaali.

TSemppiä kaikille, vielä on aikaa ihan hirveästi jäljellä...
 
Voi herranjumala tätä jatkuvaa nälkää! Kun olen syönyt niin menee 15-30min niin on taas kova nälkä, ja ihan sama mitä syö ja kuinka paljon... Alkaa oikein ärsyttää kun pitää joka paikkaan ottaa jotain evästä mukaan että saa syötyä kun nälkä iskee... Onko muilla tälläistä jatkuvaa nälkää?

-Seepras, 12+3
 
Seepras mulla ei niinkään nälkä ole, mutta janottaa ihan hirveesti koko ajan! Normisti saattaa mennä häjintuskin lasi vettä päivässä, mutta nyt juon koko ajan ja oon miettinytki, että joko ne sokerit heittelee ku mulla on ollu raskausdiabetes ja todettu alentunut glukoosin sietokyky.
 

Yhteistyössä