mammma93 Mulla on myös aamu- ja iltapahoinvointia. Iltapahoinvointi alkaa yleensä klo 18 aikaan ja se on ajoittain pahempaa kuin aamunpahoinvointi, mutta oksennus ei ole niin yleinen iltaisin kuin aamuisin.
Pahoinvointi ja oksentelut jatkuvat edelleen, samanlaisina kuin viimeiset viisi viikkoa. Alkaa väsyttää ja tuntuu, ettei tämä koskaan lopu. Kateellisina luen niistä jotka eivät oksentele tai joilla on pahoinvointi jo loppunut. Tänään on viikkoja 10+3 joten salaa toivon olevani oksentelussa voiton puolella. Alavatsaakin on taas nipistellyt parin päivän hiljaisuuden jälkeen.
Nt-ultran kutsua pk-seudulla odottavat, voisitteko ilmoittaa kun olette saaneet ajan postissa. Neuvolakäynnistä on 2,5 viikkoa (tosin pääsiäinen siinä välissä) eikä kutsua ole vielä tullut. koska täällä oli muitakin kutsua odottavia suunnilleen samassa vaiheessa kuin minä, en olen vielä hermostunut ja alkanut soitella perään. Mutta olisi kiva tietää jos muille tulee kutsua ja omaa ei ala kuulua niin sitten voisin jo soitellakin. Terkkari vähän meinasi, että voisi olla jo ensi viikolla, mutta taitaa vapun jälkeiseen aikaan mennä.
Kerrottiin anopille ja appiukolle viikonloppuna kun oltiin siellä koko vkl. Tuntui aikaiselta ja pelottavalta. Ensimmäiset ihmiset joille kerroimme ja nyt tuntuu hurjalta. Olisipa se nt-ultra ollut jo, varovaisesti kerroimme "ehkä mahdollisesti...". Ymmärsivät, että riskejä on vielä. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin, oksennuksen perusteella istukka ainakin vielä pelittää.