Onpa teistä moni käynyt tällä viikolla ultrassa!
Söin viime lauantaina tietoisesti tuorejuustoa, kysyin onko pastöroidusta, vaikkei sekään taida olla tae siitä ettei listeriaa olisi. Viikolla olen muutaman kerran syönyt hitusen maksamakkaraa, kun on tehnyt niiiin hirveästi mieli. Olen siinä toivossa, että lounaspaikoissa osataan asiat hygien suhteen ja kukaan ei ota sellaista riskiä, että käyttäisi jotain ei pastöroitua tuotetta. Viime viikolla jouduin juosta lautasen kanssa tarjoilija perässä, kun pastan päällä oli yllärinä jotain juustoa. Valitettavan usein "salin"puolella henkilökunta ei tiedä mistä on tehty ja saa odotella, että ehtivät/muistavat keittiöön kysymään. Viime viikolla, minulle toimitettiin keittiöstä koko pakkaus, jotta sain tarkistaa tsatsikin alkuperän. Olen lähdössä kesäkuussa eurooppaan reissuun, siellä ruokailu saattaakin olla sitten vielä jännempää kuin kotimaassa.
Nyt alkoi himottaa ilmakuivattu kinkku :$ Täytyy varmaan tehdä kotona pizzaa, ja ostaa siihen päälle kaikkia vaarallisia himotuksen kohteita, jotka käyttää 200 asteessa.
Täällä myös eilen vähän hentoja menkkatuntemuksia.