Plussa testi tehty myös jo tovi aikaa sitten mutta ihmetys on ollut suuri, eikä oikein uskalla julkistaa asiaa vielä..niinkuin se nyt asiaa muuttaisi, höpsö pää
Mulla siis takana lapsettomuushoidot aiempien lasten kanssa..he ovat synty 07 ja 09. Nyt uusi kumppani, eikä olla ehkäisyä käytetty koskaan koska tällaista mahdollisuutta ei vaan pitänyt olla kohdallani..mutta niin vaan kävi että raskaustesti plussaa, ja varhaisultrassa näkyi 6+3 sydän sykkimässä ja muut härpäkkeet ja laskettuaika olisi nyt sitten 6.11.2017.
Tämä ihmetys osaltani, koska tosiaan aina kuvittelin että tällainen ei ole mahdollista..ja nyt kuitenkin on..
Mies on alkuhämmennyksen jälkeen ollut niin innoissaan etten osaa sanoakaan.. Yritti se alkuun olla vähä korrekti mutta onni ja iloisuus paisoti kyllä heti läpi
<3 Itsekin olen niin innoissani nyt, vaikka ajankohtahan ei tosiaankaan ollut paras mahdollinen, hehe, opiskelut ja työt ja.. mutta kun tällainen ihme jostakin suodan ja hyvän miehen kanssa niin eipä tarvinnut miettiä kauan. Nyt mä vaan pelkään kauheetsi että jotakin sattuu..joo ihan tyhmää, mutta pleko vaan on suuri.
Väsymys olitossa rv 5-8 ihan järkkyä.. otin töissäki torkkuja millo missäki pikasesti, ja koulussa ennen omaa työelämäseminaaria kävin ottamassa autossa 20 min unet.
Sitte viime ke iski lapselle noro. OMat kaksi oksensi ke-su ja miehen toinen tyttö entisestä liitosta su-ma ja mä sitte ti-ke yön..Soitin sitte työterkkaan ja kerroin, aattelin että tulee tää yks päivä saikkee ni laittoi heti kolme päivää, eli loppu viikon, kun kuuli raskaudesta. vähä vaikea jopa erottaa että onko paha olo noroa vai raskauspahoivnointia, mitä siis oli tuossa hyvinkin paljon..
Saaruskalle laitettu yv:tä, facebook kans helpompi jotneki ku on kännyssä ja kaikkee
Tänään siis rv 8+2