Lista päivitetty Aika tyttävoittoisia lupauksia
?
Jee, me lisäännytään! Sekä ihmisinä, että keskustelijoina
Tervetuloa mukaan uudetkin ihan huoletta, tuskin täällä kukaan suurimpia salaisuuksiaan jakaa, sellasta yleismaailmallista rupattelua elämäntilanteen ympärillä.
Lavelyn, nytkö ne liitoskivut sitten iski! Mulla taas tukivyö toimi pitkään hyvin, mutta nyt se on alkanut painaa ja tuntuu vaan aiheuttavan suppareita, en voi enää pitää sitä...saa nähdä kauanko selkä kestää nyt sitten työpäiviä
Harjotussuppareita mulla tulee kyllä monta kertaa päivässä...varmaan kymmenkunta nyt ainakin, jos ei enemmänkin. En mä silti huolissani niistä ole, kyllä sen varmaan hypnoilusta huolimatta huomaa jos meinaa syntyä
Mutta tosiaan, työn puolesta alkaa vähän mietityttää. Ihan ok päivät vielä on mennyt, mutta onhan se vähän tämmöstä. En mä olisi ihan hirveän huolissani tuosta kohdunsuusta vaikka ei tarkastettu. Jos ei supista niin luultavasti se ei silloin tee mitään merkittävää ja toisaalta uudelleen synnyttäjällä voi olla viikkoja kohdunsuu auki useammankin sentin eikä mitään tapahdu. jos vauva oikeasti painaisi niin alas että olisi ennenaikaisuuden riskiä niin yleensä alkaisi epäilyttää jonkinlainen suurempi paineen tunne jalkovälissä tai tosiaan supisteluja. Mullakaan ei tehty sisätutkimusta lääkärissä.
Jopas sulla on aikasin alkanut maitoa tulla! Toisilla alkaa. No, ainakin tiedät, että lähtee maidontulo hyvin käyntiin sitten vauvan synnyttyä
Mäkin jotain sellasta valkosta töhnää olen huomannut niiden erittävän, mutta ei kyllä ihan maitomaitoa ole.
Nyt nukkumaan, väsyttää ihan törkeesti... ja muuten ne
liitoskivut on tosiaan pahimmat yöllä kun on ollut pitkään paikallaan ja auta armias kun käännät kylkeä. Tuntuu ja kuuluu krunts ja lantio tuntuu palapelipallolta joka voi haljeta just minä hetkenä vain
Pitää muistaa että liitosten liikkuminen mahdollistaa hyvän tilan ja joustavan väylän vauvalle syntyä
Tyynyjä tyynyjä...mulla taitaa olla jo kolme. Reisien väliin yksi, mahan eteen yksi ja selän taa yksi. Ja tietenkin päätyyny. Lapset on nimennyt tuon reisien välissä olevan "pimppityynyksi" ja päivällä kun meinaavat mennä meidän sänkyyn möyhkäämään niin aina muistavat kulmasta roikottaen siirtää "pimppityynyn" pois. Lapset
Kastepisarainen ja Elviira 29+5 (Mulla on kyllä silti aika poikaolo, vaikka tyttöä on lupailtu)