Heips Kukkuu...
Täällä ollaan! nelisen tuntia sain nauttia lähes säännöllisistä supistuksista 4-6min välein kestoltaan vajaan minuutin mut sitten loppuivat kuin seinään. Tunnin totaalitauko ja nyt niitä on tullut silloin tällöin, en oo vaivautunu ees kellottaan! HUOH !!
Miks mä en voinu olla se synnyttäjä jolla kerrasta lähtee kunnolla käyntiin =(
Hei3i, ei se sunkaan olot hääviltä kuulosta.. Tai siis kuulostaa hyvälle mut pitkään supparit kyl suokin pidättelee !
Mä en oo koskaan kuullutkaan tuosta, että jos vauva ei oo laskeutunu ja vedet menee ni täytyy soittaa ambulanssi. Siis tää tyyppi ei oo laskeutunu, ni tuo sit koskis mua kans vai?
Joka tapauksessa meinaan soittaa synnärille ennen lähtöä on sit vedet menny tai ei, joten luotan siihen et he sanovat mitä pitää tehdä !!
Mulla ei vaan tuo "kyljellään makuu siihen asti et ambulanssi tulee" oikeen onnistu jos tilanne on se et oon esikoisen kans kaksin kotona.. mun täytyy saaha se taxiin ennen omaa lähtöäni!
Sintsu ja
Suhveli, Onnea älyttömästi pienokaisen johdosta !! :heart:
Meidän esikoisen kummisetä soitti just et hänestä oli tullu Setä. Laskettu aika olis ollu kuukauden päästä.. piru, et tässä kohtaa kyl vähä sapettaa et kaik synnyttää ennen mua, vaiks eihän se niiin ookkaa
Onkos teistä joku koittanu tätä palstaa Kännykän avulla? Toimiiko se?
ite en oo, vaiks paljo sähköpostii ja fb:tä käytänkin kännyn välityksellä. Mietin vaan, et kännyllä pääsis sit kätevästi teillekin päivittämään tapahtumia, sitteku jotain ylipäänsä tapahtuu =)
Sit viel tällänen vähä hassumpi/oudompi kysymys? Mites teidän muiden pimppi "oireilee" kun synnytys lähestyy? Mulla on jo jonkin aikaa pitäny sellaisia ihmeääntelyitä.. niinkö sinne menis ilmaa ja sitte ku istahtaa tai menee kyykyyyn ni ne ilmat tulee äänitehostein ulos =D
Tänä aamuna oon selkeästi huomannu et nää oireet on lisääntyny ja niinkö koko vehje olis levahtanu ja lapsivedet tulis koskaa vaan? Voi kuulostaa oudolle, mut totta! Voiko tollasta ylipäänsä ees tuntee?
Mä taidan syödä vähä jotain välipalaa ja mennä hetkeksi levähtää!
Mukavaa Nenäpäivää kaikille !!
Moon ja pikkunen edelleen 41+2