Onnea kaikille pienistä miehistä
Nyt niitä vauvoja alkoi oikeen urakalla tulemaan ja aika poika voittoista on toistaseks
Mulla oli viime viikko kyllä niin kiireinen, olin haalinu koko viikoks ohjelmaa itelleni aamusta iltaan! Jos nyt tän viikon ottas sitten vähän rennommin!
Täällä nyt eletään muutenkin vähän surullisia aikoja kun miehen mummu tekee kuolemaa, sillä todettiin keväällä syöpä, joka oli jo siinä vaiheessa levinny joka paikkaan sisäelimissä ja parantavaa hoitoa ei ollu.. Nyt mummu on sitten ihan terminaalivaiheessa ja vaan päivistä kiinni koska kuolee. Kesällä lääkärit oli antanu elinaikaa max. jouluun saakka, mut tosiaa nyt vaan päivistä kiinni. Hän ei pysty enää liikkumaan eikä syömään ja puhumaan. Lisäks kun vuodepotilaana on niin pahat makuuhaavat on tullu häntäluun seudulle
Keskiviikkona oltiin yhdessä häntä katsomassa ja mies oli nyt sitten viikonloppunakin ja varmaan nyt vielä alkuviikosta menee. Mä kyllä ilmotin etten halua enään tulla, sillon kun mun oma mummu muutama vuosi sitten kuoli niin en häntäkään halunnut menn katsomaan viimisinä päivinä! Olis se vaan ollu hienoa jos tää meen pikkunen olis ehtiny ennen syntyä kun mummu kuolee, mut näin ei valitettavasti ole!
turvotusta on nyt täällä parin viimepäivän ainaka alkanu tulee oikeen urakalla! Ääh, jalat on oikeen limput!! pitäs nyt vaan koittaa juoda oikeen paljon mut oon niin huono juomaan
Mitään merkkejä synnytyksestä ei kyllä oo ollu vaik mun puolesta sais jo maailmaan tullakin! En nyt tiedä onko tää raskausaika ollu niin hienoo mitä jotkut joskus on hehkuttanu vaikkei mulla ees mitään suurempia ongelmia oo ollu
synnytyksestä Eilen vihdoin tajusin et oikeesti muutaman viikon päästä pitäs viimeistään synnyttää ja meille sit vissiin oikeesti on tulossa vauva
Mun työkaveri oli saanu launtaina vauvan ja se varmaan avas mun silmät!
Tosin heillä kävi aika hyvä tuuri kun tyttöä odottelivat ja ainakin kaikki vaatteet oli tytölle ostettu niin tietysti sieltä poika tuli!
Just viime kuun alussa kun oltiin valmennuksessa samaan aikaan niin naureskeltiin et jos heille tuleekin poika ja meille tyttö niin voidaan sit vaihtaa kaikki tarvikkeet keskenään, noh saas nähdä miten meille käy
Mutta muuten toi synnytys ei jännitä, sitä vaan koko ajan odottaa et koska se alkaa! Ja mä ainakin meen ihan avoimin mielin ja en oo miettiny mitään kivunlievityksiä etukäteen! Sitä katotaan sitte tilanteen mukaan
hattis ja rimpula 37+2