Huomenta!
Eisbärchenin pikkukarhu pussia voi hyvin käyttää myös vaunuissa. =)
Ens syksylle pussi varmasti jo liian pieni meidän vauvoille mut esim. kaverillani jonka vauva just nyt 7kk ni tuo pikkupussi on yhtä kätsy kiinnittää rattaisiin ja vetskari vaan kiinni, ni lämpimänä pysyy!
Joku väitti, että pussin sisälle ei tarvi pukea ku lakki, tumput ja töppöset päälle! Järki hoi!!
tietty se toimii sisävaatteiden kans vielä näillä keleillä, autoillessa mut ku tästä pakkas kelit saapuu, ni ei taatusti riitä! Itse ainakin ajattelin laittaa velurihaalarin/puvun vielä alle kun mennään autolla a paikkaan b eikä varsinaisesti ulkoilla. vaunuilu ulkona on sit ihan eriasia ja siel käytössä kyl ihan kunnon toppapuvut villahaalareineen (tarvittaessa)
Maitohappobakteereja meil ei oo syöty ku ulkomaille lähdettäessä, mut nyt kyl vakaasti harkitsen tota mhb+dvitsku yhdistelmää, vaikuttaa aika hyvälle! Maitohappobakteereista ja niiden annosta ku ei mitään haittaa oo, päinvastoin!
Raskausarvista, mulla repes käytännös koko maha arville esikoisesta (äitiini tullu, ku niin herkkä iho) navan ympärillä oikein kunnon repeämät + hiukan selässäkin ja rinnoissa =(
Tästä toisesta raskaudesta ei oo tullu arven arpea !! Liekö syy siinä, että vatsanahka kertaalleen kunnolla repeytynyt ja toiseksi se et täs raskaudessa painoo tullu se 4kg ku esikoiselta se oli 26kg. Tiedä sit!! Nuo arvet on kyl ihanasti vaalentunu, eivätkä oo jääny sillai "lommolle" joten toive elää että ne ajan kanssa häviäisivät!
Ainut murheeni on "mahapussi" joka roikkuu! =( Nyt tässä raskaudessa mun alamaha ei oo sillee kiinteä, kova olleskaan vaan alamahasta roikkuu sellaista ylimääräistä ihoa..
Tääki on sukuvikaa ja oon kyl vakaasti harkinnut vatsanahan kiristysleikkausta kun tiedän et lapsiluku on meidän perheessä täys ja oon pääsy tavoitepainooni.
Liikunnalla ja Jumpalla saa pussia kyllä jonkun verran pienennettyä, mutta tuttu kirurgi sanoi ettei se koskaan palaudu entiselleen =( Siksipä vähän kadehdin naisia jotka sixpack vatsallaan alkavat odottamaan vauvaa ja 2kk synnytyksestä maha on palautunut saman kuosiin ---vääryys sanoisinko :kieh:
Vatsanahan kireydestä, sellaista ei oo! esikoisen raskauspäivyristä jus luin, et näillä viikoilla kiristi jo kovastikin! En tiä johtuuko tääkin siitä, et massu nyt hiukan pienempi, jo riittävästi venynyt mut mukavasti on vielä tilaa ja ku esim tällee istun ni saan vatsanahasta komiasti vielä kiinni
Omaa napaa... eilen oli ihan kumma ilta! Vauva oli ihan normaalin rauhallinen koko illan ja kaskummaa ku yritin ruveta puolkymmenen aikaa nukkuu ni johon alkoi mellestys. Eikä mitään pikku muljahduksia, vaan hän pyöri siellä oikein kunnolla, niin että ääneen säikähdin muljahteluita ku oikeesti luulin et hän on päättänyt rikko sisuskaluni ja kylkiluuni ;(
Mun ei auttanu ku nousta ylös kattelee tvtä ja oikeesti, tuota myllerrystä kesti lähes 3h !!!
En muista esikoisesta tollasta ollenkaan, enkä tästäkää kyl aiemmin vaikka pitempiä jumppatuokioita pitänytkin esikoiseen verrattuna !!
Mulla ei edelleenkää oo tietoakaa turvotuksesta, mistä oon hiukan happy =)
ja suolitoimii, paremmin kuin koskaan! tai sellanen on ainakin olo !! Jees !!
Tänään esikoinen täyttää 2 ½ vee :heart:
Mukavaa syksyistä päivää kaikille !!
Mahtoikohan pinoomme syntyä kukaan 10.10.10 ? =)
Moon ja pikkukakkonen 37+5