Oma napaa pikaisesti: Tänään käyty yksityisellä lääkärissä. Mulla nähtävästi synnytys edessä kolmen viikon sisään, jopa 1-2 viikon sisään. Tämä oli gynen arvio. Kohdunkaulaa jäljellä 1cm ja kohdunsuu auki 2 cm. Että silleen. En oikein tiedä mitä ajatella.. Pissatulehdus löytyi, joka pitää hoitaa nyt pois alta. Valkuaista ei kuitenkaan onneksi pissassa, joten raskausmyrkytystä ei ainakaan vielä ole. Verenpaineethan mulla on nyt noussut niin, että alapaine huitelee tuossa 89-95 väliä. Lääkäri vaan sanoi, että monella nuo paineet tuppaa nousemaan pari viikkoa ennen synnytystä.
Vaavilla kaikki edelleen hyvin ja gyne sanoi, että ihan turvallisin mielin voi synnytykseen lähteä, vaikka lähtö tulisikin suht nopeasti. Hyvä tietysti olisi, että se siellä vielä pari viikkoa pysyisi. Ennakoi minulle myös suht nopeaa synnytystä.
Saas nyt nähdä miten tässä edetään. Jännittää ihan eri tavalla jo. Onhan näitä ennustuksia synnytyksen alkamisesta tosin mennyt metsään ennenkin. Gyne kyllä sanoi, että lähes varmaksi hän sanoisi, että kaksi viikkoa ennen la:aa synnytys kyllä käynnistyy..
Terese ja poitsu 35+0
Vaavilla kaikki edelleen hyvin ja gyne sanoi, että ihan turvallisin mielin voi synnytykseen lähteä, vaikka lähtö tulisikin suht nopeasti. Hyvä tietysti olisi, että se siellä vielä pari viikkoa pysyisi. Ennakoi minulle myös suht nopeaa synnytystä.
Saas nyt nähdä miten tässä edetään. Jännittää ihan eri tavalla jo. Onhan näitä ennustuksia synnytyksen alkamisesta tosin mennyt metsään ennenkin. Gyne kyllä sanoi, että lähes varmaksi hän sanoisi, että kaksi viikkoa ennen la:aa synnytys kyllä käynnistyy..
Terese ja poitsu 35+0