Tein raskaustestin 28.2. haalealla viivalla,,, Olin kyllä kuullut, että haaleakin viiva on +. Mutta tein vielä viisi testiä parin päivän sisään, ja viivoja niissä on!
Itse laskettu LA ois 7.11. ja nyt olis 6+0 (tosin yhden lähteen mukaan vasta 5+2),, No, eka neuvola on jo 17.3. joten saa ammatti-ihminen sitten päättää kumpi on mun RV =) Viimeisten menkkojen eka päivä oli 27.1. Hedelmöittyminen on kuitenkin tapahtunut vasta 14.2. tai sen jälkeen,,
Vielä en oikein osaa uskoa, että raskaana olisin. Että niinku heti,,
Mutta muutaman päivän ennen luultuja menkkoja alkoi menkkakivut ja ne on olemassa edelleenkin, samoin kuin kosketusarat rinnat. Sittemmin myös pienet huimaukset, vilutukset, yölliset valvomiset vessakäyntien jälkeen, jatkuvat nälän tunteet, hermojen menetykset vähän väliä ja hajuherkkyys ovat iloisesti kuvaan tulleet myös. Melko alusta asti mulla ollut semmonen ongelma, kuin sekainen vatsa ja paineen tunne peräaukolla siten, kun koko ajan pitäisi ulostamaan mennä,, Onko kellään muulla tälläistä??? Yleensä ilmeisesti ummetusta loppuraskaudessa on, joten päälaellaan on mun oloni. Epämukavaa tämäkin!
Tää palsta on kyllä ihana; vielä kun ei kellekään voi kertoo (kun ei ees usko koko raskautta todeksi!!!) niin täällä pääsee vertailemaan muiden tuntemuksia ja ajatuksia
Odotan ensimmäistäni, olen lähes 30v., ja todennäköisimmin mahdollinen synnytys olisi Naistenklinikalla,,, Saa lisätä listaan,,