Noh, ehkä mä kirjoitan uuden romaanin... Tai jos jättäis novellimittaan tällä kertaa :kieh:
Ihan ensiksi pahoitteluni kaikille huonoja uutisia kohdanneille :hug: Häntä pystyyn ja kohti uutta yritystä!
Mä jouduin tänä aamuna tekeen naamatusten tuttavuutta pöntön kanssa :x Eka kerta tässä raskaudessa. Viime päivinä on kyllä ollu iltapäivästä alkaen iltaa kohti pahenevaa oloa, mut oksentamaan ei oo aikasemmin tarvinnu mennä. Jee, ehkä mun masussa sittenkin asustaa joku :heart: Hieman luottavaisempi mieli tän raskauden suhteen kyllä tuli... Aion silti mennä maanantaina sinne neuvolaan ultrattavaksi - miksei sitä nyt ilmaista tilaisuutta hyväkseen käyttäisi
Olletinkin, kun tuola meidän neuvolassa on käytössä ihan emätinanturi, niin pääsee näkemään kohdun todellisen tilanteen (näin aikasilla viikoilla ku se vatsan päältä otettava ultra ei välttämättä kerro paljon mitään). Ja jos kaikki on niinkuin pitää, niin sit varaillaan varsinaista neuvola-aikaa ja siitä sit aikaa nt-ultraan yms.
Mielitekoja on ollu, ja ne kyllä käy kovasti kukkaron päälle... Eilen viimeksi menin kauppaan hakeen tuoremehua (ku teki niin mieleni) ja kun tulin kaupasta, niin kassista löyty mm. kolmea eri makkaraa, pekonia ja Salaneuvos-juustoa
Mutta ei tuoremehua. Ja mitään noista ostamistani ei todellakaan tehnyt mieli enää kotiin päästyäni (en normaalistikkaa syö juurikaa makkaraa, mistä lie moinen mielihalu kaupassa iski...). Ja tuoremehua teki. Ei muuta ku miehelle - mars kauppaan (ja meiltä on lähimpään lähes 20km). Ja viestiä perään, että tuo myös sitä ja tätä ja tuota... Ja mies kiltisti kantoi kotiin kaiken, mitä pyysin. Ja mitää en sittenkää halunnu :ashamed: Meillä on ny jääkaappi täynnä ruokaa... Jos vaikka ruokakestit järjestäisi
Ikäerosta: tytöt (3) on syntyneet kolmen vuoden sisällä, n.1,5 vuoden ikäeroilla. Kuopuksella on sit 4 vuotta nuorimpaan tyttöön. Ja nyt olis tulos n.2,5vuoden ikäero.
Täytyy sanoa, että ikäeroilla on puolensa ja puolensa... Toisaalta pieni ikäero oli ihan hyvä juttu, mut toisaalta taas toi isompi ikäero oli parempi... Mut kyllä mä luulen, että jokainen ikäero on ihan oikea kulloisessakin tilanteessa =)
Vaunuista ootte puhelleet ja saaneet tartutettua muhunkin karmeen vaunukuumeen
Mutta kyllä mä silti luulen, että tämä tulokas saa tyytyä jo olemassaoleviin, en viitti viimeistä varten enää uusiin satsata... Olletinki ku noi meidän vaunut on tosi hyvät ja siistikuntoiset. On Boran yhdistelmät (erillisellä vaunukopalla/ratasosalla) vm.2004 (ostin aikanaan nuorimmalle tytölle, kun ei silloin talvella mahtunut enää meidän vanhoihin). Tosi tilavat (taitaa edelleen olla markkinoiden suurin vaunukoppa näissä), kevyet (ja silti tosi tukevat) isosta koosta huolimatta, ilmakumipyörillä. Kiva nallekuosi tummanharmaalla pohjalla, beiget tehosteet. On kyllä sen verran isot, että harvemmin otetaan matkaan mukaan, eli meillä on sit matkarattaat käytössä silloin, ku jonnekkin lähdetään.
Unista täällä kans yks seksihirmu - ainakin unissaan
Aikamoista ilottelua kaiken yötä, vois mies häkeltyä, jos unistani kertoisin
Normaalisti näen myös paljon unia, mut näin raskausaikana ne kyllä värittyy toden teolla...
No joo, jos koittais tarttua imurinvarteen, plääääh. Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
Ai niin, tonne mun kohtaani vois päivittää iän: 35v ja synnäri tullee olemaan SeKs (joo-o, seksiä seksiä...
)
nallepööh ja pieni rv 7+