Miimii, mulla esikon ja seuraavan välillä suunnilleen tuo ikäero. Mä hankin sisaristuimet, jota käytin n. puol vuotta aktiivisesti. Sitten hiukan vähemmän ku poika tykkäsi ite pyöräillä enemmän ja kävellä ja pikkuveli istuma-asennossa tykkäsi katella maailmaa, sisaristuin kuiten peittää näkyvyyden. Seisomalauta on varmasti kans oivaillinen valinta. Itse en enää ostais tuplia.
Tänään ollukin aika tiukka päivä. Aamu oli tuskanen töissä, väliin oli jo niin hilkulla et juoksenko veskiin. Puhallella piti ja syöminen hiukan auttoi.
Mulla on tuolla varastossa emmaljungan esikoisen ajalta. Toimivat ja ehjät, ilmakumit vaa tyhjäävät aikas nopeesti. Sitten on tuli hankittua tuollaiset kolmipyöräiset rattaat nuorimmaiselle. Mut ne ei oo käännettävää mallia mut kaikki lämpöpussit yms suojat siihen ois. Kovasti himottais ostaa kuiten uudet vaunutkin, saas nähdä.
Mutta nyt pakko mennä huokaseen hetkeksi ja iltapalaksi miehen tekemiä lättyjä
Minnäi ja Myry 7+6
Tänään ollukin aika tiukka päivä. Aamu oli tuskanen töissä, väliin oli jo niin hilkulla et juoksenko veskiin. Puhallella piti ja syöminen hiukan auttoi.
Mulla on tuolla varastossa emmaljungan esikoisen ajalta. Toimivat ja ehjät, ilmakumit vaa tyhjäävät aikas nopeesti. Sitten on tuli hankittua tuollaiset kolmipyöräiset rattaat nuorimmaiselle. Mut ne ei oo käännettävää mallia mut kaikki lämpöpussit yms suojat siihen ois. Kovasti himottais ostaa kuiten uudet vaunutkin, saas nähdä.
Mutta nyt pakko mennä huokaseen hetkeksi ja iltapalaksi miehen tekemiä lättyjä
Minnäi ja Myry 7+6