Ihanan aktiivinen pino =)
Pakko laittaa lusikkaa samaan soppaan
Himoista on ollu puhetta... Mä en tainnu ensi taas tajutakkaa, mistä on kyse (ku on edelleen niin epäuskoinen ja ei-niin-luottavainen olo tästä raskaudesta, ku ei oireita), mut mun on viime aikoina tarvinnu saada PIIMÄÄ ja nimenomaa
AB-piimää, muuten oon ollu ku kipiä kissa
Normisti en kauheesti piimää juo, tykkään kyllä, mut ei tuu kovin usein ostettua (eikä ainakaa tota piimää, kyl se sit on rasvatonta...)
Jee, multahan siis löytyykin raskausoire
Aikaisemmissa -onnistuneissa- raskauksissa mulla on ollu paljolti toisistaan poikkeavia mielihaluja: esikoisesta himoitsin säilykepersikkaa, ja sitä sitte meni purkki poikineen
Eipä oo sen jälkeen tarvinnu persikkaa syödä :$
Kakkosen aikaan himoitsin jossain vaiheessa metwurstia ja tonnikalaa, kolmosesta en muista himoinneeni mitään, mutta kuopuksesta mulla oli suoranainen addikti jalapenoihin
Ja mitä tujumpia, sen parempi :kieh:
Liikunnastaki ootte puhelleet. Mä pyrin harrastamaan mahdollisuuksien rajoissa monipuolista liikuntaa. Oon entinen kilpaurheilija, ja on jääny semmonen ominaisuus, että kertyy ikäänkuin liikaa "sikaenergiaa", jos en pääse liikkumaan (= musta tulee ihan hirviöäiti/-vaimo, jos alkaa energiat olla tapissa :kieh: ). Toki ikä ja lapset on tehny musta ikäänkuin suopeamman itteäni kohtaan, eli en pode huonoa omaatuntoa, jos en pääse lenkille tai muuta vaikka viikkoon, mut se tosiaan näkyy sit huonotuulisuutena muuten :ashamed: Mulla on sillain inhottava työ, että päivät venyy väkisinkin pitkiksi ja välillä on myös viikonlopputöitä, niin ei kauheesti jää aikaa sit omille harrastuksille. Ku sille perheellekki pitää löytää aikaa (perhe menee mulla aina kaiken muun edelle, oon hirmu perhekeskeinen :heart: ).
Mut lajeista sen verran, että näin talvella ihan ykkönen on hiihto, sit lenkkeilen (paljolti samoilen pitkin mettiä, en niinkään tykkää juosta teitä pitkin), pyöräilen ja ratsastan.
sintsu78oli vissiin kans hevosihmisiä?? Onko sulla oma polle, vai käytkö jossain tallilla? Onko muita ratsastajia?
Oma olo siis edelleen ihan ok ja oireeton. Huolestuttaahan se, mut ei auta muuta ku mennä päivä kerrallaan eteenpäin. Neuvolaan en oo vielä soitellu, mut rupesin tossa aatteleen, et voisin kyllä vähä aikaistaa sitä aikomaani soittoaikaa (mähän meinasin joskus rv9-10), josko ens viikolla soittelis niin ehkä seuraavalle sais ajan - silloin olis menossa kuitenki rv8+, niin luulis sillä neuvolan ultrallaki näkevän, onko raskaus edes normaali (ettei olis ku tai tuulimuna)... Km sillä ei voi ennustaa tai olla ennustamatta, mutta edes jotain selkoa tulis tähän oireettomuuteen
Noh joo, jos hakis lisää kaffia (mä täälä vasta nautin aamukaffia - ukkokulta anto mun nukkua piiiiiiiiiiiitkäääään ja hoiti lasten ja lemmikkien aamutoimet :heart: :heart: :heart: ), mulle kun kaffi kyllä edelleen maistuu
nallepööh ja pieni rv6+