Mulla ei oo mitään hajua noista miten ne maksut menee. Työnantaja maksaa mulle sen 72 päivää ja sitten kela, saan tilin luultavasti normaalisti ja sitten se varmaan muuttuu kun kela puuttuu asiaan. Kai.
Ja lapsilisästä meillä ei oo muuta ongelmaa kuin se, että kun ne menee lasten tileille suoraan, niin kun esikoinen saa sen 100 ja tää toinen tulee samaan sen reilu 100 , niin miten ihmeessä se kannattaa hoitaa.. Ensin raha mun tilille ja sitten siirto sieltä tämän tilille? Esikoiselle kun se raha menee suoraan kelasta. No, eiköhän tuohon joku juttu keksitä.
Sokeripala mun oli ainakin oikein. =)
Mibetsy mä heräsin viime torstaina ihan kauheeseen supistukseen ja ajattelin jo, ettei kai vielä lähtöä tuu. No niitä tuli ihan vaan muutama, ja loppui siihen, joten en mä ainakaan sillä tavalla ollut huolissani, kun kerran loppuivat. Mut jos sua huolettaa asia vielä, niin soita huomenna heti neuvolaan ja pyydä päästä näytille.
Mulle koitetaan koko ajan tyrkyttää sairaslomaa. Niin neuvolasta kuin äitiyspoliltakin. Onhan tää tilanne raskas ja myönnän että valvon öitä sen takia, mutta niin kauan kun musta tuntuu että jaksan olla töissä, niin eikö se ole vaan hyvä asia? Joka kerta neuvolantäti ja sitten polilla ne kysyy että haluatko jo sairaslomalle? Aika hassua, kun yks tuttu ei taas saanut millään sairaslomaa vaikka olisi sitä halunnutkin.
Ja nyt mä tarviin apua. Joku puhui joskus niistä suonikohjuista alapäässä. Millaisia ne on? Sattuuko ne? Mulla on joku ihme patti siellä, mutta mietin vaan, että voisko se olla edellisestä synnytyksestä jotain arpikudosta...
Liirah + Sissi 28+3