Karvamaha kuittaa
Tai no enemmän on tossa rintojen välissä, kun mieskin sen huomaa ilman tuijottamistakin.
Kyllähän mä oon teille muille ihan hirveen kateellinen, kun jotkut tuntee jo vahvojakin potkuja
Mä en mitään, ja luulis että edes jompikumpi vois ilmoittaa jo olemassaolostaan! Alkaa olla aika pelokkaat tunnelmat ja ultraankin vielä 3vkoa! Neuvolassa kävin viime viikolla ja kuuntelihan se sydänäänet, ja sanoi ne kuulevansakin. En minä vaan mitään kuullut! Ärsyttää kun on vanhat vehkeet neuvolassa ja en mä siitä tädistäkään liioin pidä :/ Toivottavasti mullakin on noita harjoitussuppareita iltaisin..en kehtaa neuvolasta varmistaa, kun on semmonen olo et se ei mistään mitään tiedä.
Osaisitteko sanoa mikä mun kinttua vaivaa, kun kahtena yönä tällä viikolla olen herännnyt ihan kauheaan jalkakipuun? Tuntuu kuin olisi joku pallo pohkeessa ja tekee mieli huutaa! Oon ihan poikki viimeöisestä kohtauksesta, kun se vie kaikki voimat.. Ja koko seuraavan päivän saa aina linkuttaa, kun jalka on jotenkin "tiukka" koko päivän ja siihen sattuu jos laittaa painoa.. kiva lähteä seisomatöihin!
Ja sitten neuvolakuulumisia.. painoa tullut yli 600g/vko!!! Verenpaineet on alhaiset ( huomaa kyllä arkielämässä) ja sokereita ei edes mitannut! Turha käynti oli sanon minä!
Anteeksi, negatiivinen kirjoitukseni, mutta ottaa vaan niin totaalisesti päähän, kun en itsekään vielä usko tähän raskauteen ja silti pitäisi jaksaa hymyilevänä vastailla muiden kyselyihin :ashamed:
Onnea ultraan meneville!!
plasebo 17+3