Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

Minttumaaria ja Janette, oikein paljon onnea vauvautumisesta! :flower: :heart:

Yö on täällä sujunut aavistuksen rauhallisemmissa merkeissä, ei kauhean isoa mahakitinää ole ollut. Eilen tosin join vähemmän kahvia kuin normaalisti, jospa se olisi vaikuttanut jonkinverran. Aamulla oli ihanan rauhallinen hetki kummankin palleron kanssa kun pitkään tuhisivat rinnalla vuoron perään (edelleenkään en yhteisimetystä taida...), isot pojat olivat isänsä kanssa jäähallilla. Ihana hiljainen hetki.

RD, sinä olet joutunut nyt kokemaan ikäviä asioita. Toivon todella että siskosi tervehtyy ja saisitte häneen puheyhteyden. Kaikki aatokset kanssasi. :hug:

Tänään oli aamulla ensimmäistä kertaa auton päällä kuuraa, ja maassakin vähän. Talvi tulee, eilen mies katseli kuvia ympäsri suomea ja joissain paikoissa oli jo aurattu kunnon lumipenkat tien varsille. Tokkopa täällä etelässä lumipenkkoja tänäkään talvena nähdään... :kieh:

Nyt meen tekeen kiekkokansalle välipalaa, rymistelivät juuri ovesta sisään. Yritän taas tulla kurkkimaan kuulumisia piakkoin.

HM ja Wiltsu ja Osku

Huomenta! Tulin kurkkimaan josko joku olisi päässyt tositoimiin....

Tällä suunnalla ei supistuksia ole näkynyt sitten torstain. :/ Blaah. Parin viikon päästä voidaan virallisesti viettää rv 42+ klubin avajaisia... :kieh: Mä en ymmärrä miks kaikki mun kaverit, jotka on tänä vuonna vauvan saaneet, ovat synnyttäneet rv 38-rv39. Epistä. Ja valivali.... :( Mut mä en jaksais enää odotella. Esikko syntyi rv 40+4 eikä ole ollut pidempiä päiviä mun elämässä kuin nuo neljä lasketunajan jälkeistä.

keiju: no hyvä jos joku tajus mitä tarkoitin =) yritin etsiä jos siellä ois joku klipsi-systeemi millä sen sais pysyyn "kuosissaan" mutta eipä ole. Kai se sitten tosiaan kuuluu olla tuollainen avonainen, tuntuu vaan että siitä putoo vauvakin pois :LOL:

HM: tosiaan oli ensimmäinen aamu kun tuli oikeen jo talven tuntua. Mies sanoi että yöllä oli 5astetta pakkasta! Harmittaa vaan kun nuo talvet on nykyään mitä on, ei varmaan meidän lapsien tarvi koulussa enää hiihtääkään :/

Täällä ihanan rauhallista. Oon ehtinyt jo tekeen vaikka mitä. Pikkumies nukkunut toista tuntia. Isoveikka katseli piirretyt ja nyt leikkii vessassa vesileikkejä. Imuroida vielä meinaan, sitten iltapäivällä tulee taas vauvaa katsomaan vieraita. Pitääkin hakee pussillinen muffinsseja pakkasesta!

Onnea Ihaalle, MinttuMaarialle ja Janettelle pieneistä nyyteistä! :flower:

RD, :hug: Voimia. Ikävä kun kaikkea kurjaa sattunut sinullekkin tässä odotusaikana. :(

Voi kun HMn pikkuiset on suloisia :heart:

( . ), Eilen tuli limatulppa, ja tunnin ajan supistuksia vajaa 10min välein, mutta loppui kun seinään kun meni koiran kanssa lenkille. :(
Olo on ihan hyvä, mietin pitäisikö lähteä ostoksille nytten kun on kaupat sunnuntaisinkin auki ... Silti saisi tuo ipana jo syntyä, on sitä odotettu.
Huomiseksi varattu neuvola, ja näyttää kyllä siltä että pakko se aika on käyttää. Noh, toisaalta, ilmoitin aikaisemminkin liittyvän 42+ clubiin, ja siltä se oikeasti alkaa vaikuttaakin. :D

Yamini ja ipana 40+0

Huomenta!

Täällä on aamu mennyt "menkkakipujen" ja suppareitten siivittämänä joista osa jopa kipeitä. Vaikuttaa tosin siltä niin kuin olisi hiipumaan päin... :whistle: Ollaan kyllä lähdössä ostoksille, pitää neidille hankkia kengät ja farkut, jospa reissu antaisi lisää potkua suppareille. Jos ei tehoa tarpeeksi niin ulkoilua ajattelin vielä harrastaa reissun päälle. Väsyttäis mutta ei uni tule.. :( Mulla tuo odottaminen ei VIELÄ ole käynyt ylivoimaiseksi, vaikka mielelläni jo vääntäisin tämän muksun pihalle... Toivottavasti ei kovin tuskaiseksi odotus kävisikään. Täytyy vaan keksiä koko ajan jotain kivaa puuhaa ja muuta ajatelemisen aihetta...

Niin ja onnea hurjasti Minttu-Maarialle ja Janetelle pikkukääröistä! :flower:

Jihuu... viikkoja jo 39!!! (Jäljellä korkeintaan 3 viikkoo... ;) )

Huomenia! Kävin jo aamulla 7 aikoihin täällä kattelemassa että onko kellekään tullu lähtöä.. Menin sit takas nukkumaan kun ei silmät pysyny auki :whistle: Ei ole kauan kun heräsin uudestaan ja piti "säikähtää" sängystä ylös noustaessa, valahti kunnon satsi v.vuotoa housuun ja luulin eka sitä joksikin muuksi.. Mutta ei niin ei |O Eilisestä asti ollu niin outo olo, jotenki niin veto pois ja semmonen että jokohan se kohta tulis.. Tasan viikko vielä laskettuun, oishan se kiva jos vaavi just isänpäivänä päättäis syntyä, ei olis parempaa isänpäivälahjaa miehelle :heart:

Mutta nyt keittään toiset aamukahvit tälle aamulle :D

rv. 39+0

huomenta!
uhkaavasti se la vaan lähestyy vaikka koko kesän ja syksyn olen joka taholta saanut kuulla epäilyjä ettei tää siihen asti jaksais mahassa pysyä... viime yönä ei supparin supparia,ainoastaan he-le-ve-tin kipeät lonkat :(
eli täällä varmasti kanssa yksi joka liittyy siihen 40+clubiin sitten keskiviikkona! :wave:
nyt takas aamupalapuuhiin

noonie 39+4

Huomenta.

Merkkailen nyt vain pinoa. Eilisestä asti supistellu kiitettävästi. Illalla merkkailin ylöskin ja kipeitä osa oli. Niinkuin tuossa eilen kirjoitin. Viime yö meni harakoille kun supisteli kipeesti. Mutta täällä edelleen ollaan. Yritin yöllä aina kellosta välejä katsella mutta eihän sitä enään muistanu ku seuraava tuli. Nyt aamun taas supistellu kipeesti ja vauva jotenki levoton tuolla massussa.

Kohta lähetään kauppaan ku jääkaappi kaipaa taas täydennystä. Sen jälkeen tulekin sitten vieraita. Joten josko tää vauvelikin haluais tulla sitte ulos.

Mutta palailen sitte illemmalla taas asiaan.

Löllykkä ja vielä haamuna masussa asustelija 39+6

Onnea kaikille vauvan saaneille :heart:

Tietääkö kukaan että millä perusteilla voi pyytää käynnistystä?
Vielä mahdollisesti 4 viikkoo enne ku syntyy jos menee sen 2vkoa yli ja nää nivelsäryt on ihan hirveet, polvet ei taho enää kantaa ja yöt saa nukutuks huonosti.. tossa yks päivä meinasin ajaa jo betoniporsasta päin, olen niin väsyny :(

Sanse & Onski 38+1

Täällä edelleen yhdessä paketissa.Alkaa tuo joulumieli kunnolla ottaa vallan,alkaa olla aika vaikeaa hillitä itseään. :D :xmas:

Viime yö meni ihan persielleen,heräsin puolen tunnin välein vessaan ja oli levottomat jalat.Vauva piti jotain omaa yö meininkiä massussa. Ja kaiken tuon muun lisäksi vauva painoi joskus kolmen aikoihin yöllä niin pahasti vasemmalle puolen lantioon josta levisi kipu sitten koko jalkaan.liekkö toukka kokeillut äitin hermo pisteitä tai jotain.

Mies hieroi eilen illalla akupisteitä ja sai aikaan jopa muutaman supistuksen mutta siihenpä ne sitten jäi.näyttäisi vahvasti tällä hetkellä siltä että menee yli ajalle tämä pikkuinen kun ei minkäänlaisia merkkejä anna ulos tulosta.

Noh,eipä sitä auta kuin odotella.

Möökö89 ja toukka 39+4

Boring!! Boring!

Sain vauvan töppöset valmiiksi.. Ja seuraavaksi rupean tekee sit villasukkia.. Pakko jotain tehdä, ku siivous ei vois vähempää kiinnostaa. Pitäisi kyl imuroida ja pestä lattiatkin, mutta en jaksa..

huh.
kello on täällä puoli neljä YÖLLÄ enkä mä saa unta.... en ole viimeiseen 4 yöhön vaan pystynyt nukkuu, ja päivälläkään ei onnistu. Tää on aivan kamalaa kun ei silmät pysy auki mutta ei kuitenkaan pysty nukkumaan. Menee kyllä todellakin jo hermot. sit ärsyttää kun toi ukko vaan vetelee sikeitä ja päiväsaikaan laiskottelee eikä tajua miten väsynyt mä oon. Ei kyllä oikein innostais jos tulis nyt lähtö. Paikat on vielä niin kipeinä (lantio lähinnä ja selkä) että ei pääse liikkuu... VALI vali!!

En oo käynyt vähään aikaan kommentoimassa (varmaan huimat 2 päivää!) mutta oon kyllä käynyt lukemassa.

RDlle halusin toivotella voimia sun siskon tilanteen kanssa. Toi on todella vaikeaa, eikä noissa tilanteissa ikinä tiedäkään mitä sanoa... toivottavasti siskosi saa oikeaa apua ja voi ymmärtää että hänestä kuitenkin välitetään. Voimia sulle kans, vaikea tilanne näin loppumetreillä.

Vauvojakin on tullut paljon!! onnea kaikille vauvan saanneille, ja voimia kanssakamppailijoille!!!!

Manna rv39+1

heissan...täällä vaan herkuttelu jatkuuu=)just grillattiin karitsa pihvejä,tehtii pottuja ja kermaviili kastike ja salaattia ja valk sip patonkia ja voih kyllä maistuu tälle mammalle NAM NAM NAM!!!!!!!!!!!!
täällä on vaavi aivan villinä masussa ollu yöstä saakka...pelottelee mua et tulee läpi=)näin kunnolla ku punki jalkaa ja varpaita kyljestä..heheh taitaa vauva tykätä ku mamma herkuttelee :LOL:

ihanaa kunnon siivous urakkakin takana=)

mies totes aamulla et mun masu on edestä katottuna ihan hävinny..oho!!niin onki mut sivuprofiilia kyllä löytyy

mut nyt herkuttelee jaksuja kaikille=)

herkuttelija ja villi masuasukki rv 38+2 B)

Perkule. Supistelee jo 10 minuutin välein. Sanoivat että sitten kun tunnin supistellut 10min. välein soitella uudestaan prkl...Ei tässä muuta mutta esikoinen tuli oikein rytinällä sitten kun alkoi supistelemaan tiheämmin. Saas nähdä miten tässä käy. Alkaa olla jo aika ikäviä nämä pahulaiset...vaan saas nähdä.

HOPEAKAISLA.onnea matkaan jos lähet..mä oon kade=)

onkos RINZESSA viel maisemissa ja millä voinnilla?

LUMINKA-kiitos kun jaksat vielä päivitellä pinoa...toivottavasti päästäis pian odotus puolelle..kai me jatketaan siellä=)?

Iltaa.

Eka päivä kun on ollut jotenkin alakuloinen olo, enkä yhtään tiedä miksi. Mitään syytä siis ei alakuloon ole, muuta jotenkin vaan masentaa kaikki. Yritin piristää itseäni leipomalla juusto-porkkanakakun, mutta ei se auttanut. Nyt on huono omatunto kun olen pojillekin tiuskinut ihan turhaan. :ashamed: Ja tuntuu kaiken lisäksi siltä että multa tulee vähemmän maitoa kun ennen, kai sekin loppuu kohta kokonaan. Vali vali, sori...

Hopeakaislalla jännät paikat, tsemppiä nyt!!!

Meen nyt mättämään lisää kakkua napaan, jos tulis parempi olo? kaikille tsemppiä ja supistuksia jotka niitä tarviivat!

Hyv yöt, HM with babyblues... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Hopeakaisla:
Perkule. Supistelee jo 10 minuutin välein. Sanoivat että sitten kun tunnin supistellut 10min. välein soitella uudestaan prkl...Ei tässä muuta mutta esikoinen tuli oikein rytinällä sitten kun alkoi supistelemaan tiheämmin. Saas nähdä miten tässä käy. Alkaa olla jo aika ikäviä nämä pahulaiset...vaan saas nähdä.
Mille ne supistukset tuntuu ? Onko niin kuin kuukautiskipu vai vain sellaista siedettävää kovistelua ja "ahtautta" ja kiristystä mahassa?
Tässä utelen kun mulla supistelee tänään niin paljon, mutta ei sellaista kuukautismaista kipua ole .. viikkoja tasan 36.

iltaa taas
ei toi meidän tulokas kyllä tottele näin mahassakaan käskyjä,kuinkahan on sitten kun pihalla on,taitaa tulla aika omapäinen tapaus...
ihan puosta tää odottelu...mitään kunnon supistuksia ei tuu,eikä niitä laimeitakaan tänä iltana enää. ainoastaan paikat on ihan kipeet,en päässy joulushoppaileen enkä ees kauppan pystynyt lähtemään kun nuo luut ja muut on ihan muussina.... |O
uhkaavasti se laskettu aika vaan lähestyy ja mitään ei vaan tapahdu.olispa tää yö poikkeus..no,varmasti oon taas huomenaamuna täällä ruikuttamassa hiljaiseloa :LOL:

mutta nyt teen poikkeuksen ja menen aikaisin nukkumaan,elikkäs öitä kaikille ja suppareita meille ketkä niitä kaipaamme!

noonie 39+4

Yhteistyössä