Heipähei pitkästä aikaa!
Rosuliina, Harmful ja InLove olen pahoillani! Voimia ja parempaa onnea tulevaan!
Eipä ole tullut hetkeen kirjoiteltua, pitkä työviikko takana ja huomenna vielä jatkuu.. Aika raskasta ollut, töissä jaksaa kyllä mutta illat tahtoo mennä lepäilyksi/nukkumiseksi, ei vaan jaksa.
Olo on aika normaali, välillä ällöttää, yleensä väsyneenä. Paino on edelleen ihan samoissa, vaikka itsestä tuntuu hyvinkin paksulta. Ja otin riskin ja kävin
kampaajalla, moniväri ja leikkuu, oli kampaajan mielestä ihan turvallista. Luotin sit siihen ja kyllä nyt on ihan kiva olo että edes pää on kunnossa, muuten ei tunnu kovin hehkeältä. Onko kellään muuten
geelikynsiä? Mulla on vaihtelevasti ollut, nyt ei taas vähään aikaan mutta ehkä tämä turvonnut tönkköolo tekee sen että jotain piristystä kaipaisi, mahtaakohan sellaisia voida nyt ottaa? Turhamaista, tiedän, mut tekis mieli itseään jotenkin lahjoa. Vaatteita kun ei kamalasti kannata shoppailla
Ekat liikkeet tuntui sellaiselta hassulta perhosen siipien hipelöinniltä sisältä päin. Siis jotain sellaista mihin et itse voi mitenkään vaikuttaa.. Vähän ilmakuplien tapaisia hentoisia liikkeitä. Hassu tunne, muistan kyllä että töissä kun eka kerran liikkeet tunsin niin pysäytti hetkeksi, sitten työkavereille kertomaan että voiko olla ja tunsinko mä oikeasti ja miltä ne kuuluu tuntua ja...!! Mahtava fiilis
Salmiakkia syön myös päivittäin, mulla on verenpaine ollut aina ihan ok. En kyllä isoja määriä. Ja uutuutena salmiakkipurkka, ennen en pystynyt syömään purkkaa ollenkaan mutta nyt saan sillä tuon tympeän maun pois suusta-->paha olo siirtyy.
Ajatus pätkii, väsyttää, eipä kai muuta kuin hyviä vointeja kaikille ja kuulumisiin!