Heissan pitkästä aikaa!
Olen pitänyt tovin taukoa kirjoittelusta, ihan vaan siitä syystä että
pahoinvointi vaivaa ja olo on varsinkin iltaisin aivan hirveä! Koska tämä kamala oksetus oikein loppuu?? Työpäivän jaksan (8h) ja siihen matkaa päälle vajaa tunti suuntaansa, kotona en sitten enää pysty tekemään mitään muuta kuin makaamaan sohvalla oksennusta pidätellen ja nukkumaan. Ei kiva näin pidemmän päälle, ja perhe kiittää myös :/ .
Miten muilla pahoinvointi, joko alkaa helpottaa?
Sitä ruskeaa
vuotoakin oli, ja hiukan tuhruilee edelleen+jotain hyytymiä (sorry ällöys). Vuoti kyllä siis useamman päivän, sunnuntaina alkoi. En käynyt missään lekurilla, ultra maanantaina niin sinne asti ajattelin kärvistellä. Tuleva np-ultra on muutenkin eka kurkistus kohtuun että onko siellä ylipäätään ketään, en ole saanut sydänääniä kuulla tai mitään. Vähän alkanut jännittää tuo ultra, kun nyt tuli tuo vuotokin, muuten olisin ollut aika luottavainen.
Mulla on nyt viikossa kasvanut ihan selvä maha! Enää tätä ei peitä millään, vatsaa ei saa sisän vedettyä ja on oikein pyöreä pallo. Kiva kiva, mun piti tätä salata vielä aika pitkään
:flower:
Tuhannesti onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!:flower: Voi kunpa ne omatkin kuulumiset sitten maanantaina olisi yhtä positiivisia!
Hyviä vointeja ja auringonpaistetta näihin harmaisiin sateisiin päiviin kaikille!
Ms. Moneypenny 11+2