Tännehän tulee hurjasti tekstiä, hyvä kun ehtii lukea! Mahtavaa!
(.)Mulla on niin hyvä (normaali) olo että unohdin ostaa sen digin, vaikka piti vielä kerran testata. Ja unohdin varailla neuvolaa kun käytiin pojan kanssa flunssiamme näyttämässä TK:ssa.. Mä vaan unohdan tän raskaana olon, ehkä sitten kun vanha ystäväni oksetus sieltä saapuu niin ei unohdu niin helposti! Saunassa tuli vähän höntti olo, epäilen verenpainetta vaikka se on kotimittarilla ihan hyvältä näyttänytkin. Ei mitään mielikuvaa ed. raskaudesta että miten silloin saunottiin.
Aamuvirkku mustakin on tullut, viim. klo 7 herään, ja ennen se on ollut armotonta torkuttamista viime tippaan asti. Tietty se pissahätäkin on mikä herättää mutta kuitenkin, olen ihan virkeä. Ja tämä alkoi jo ennen kuin plussatestiä olin edes tehnyt! Illalla kyllä väsyttää enkä viitsi väkisin miehen kanssa vahdata kaikki CSI ja NCIS-ohjelmia vaan menen suosista maate kun siltä tuntuu. Illalla kävin lenkillä ja se oli ok, meinasin tänään vetästä kanssa reippaan tunnin ennen iltavuoroa, toi meidän toinen koiruus kun tarvitsee hirmusti liikuntaa.
Taidanpa minäkin ottaa
äitiyspakkauksen, en ole ihan varma vielä. Ehtiihän tässä pähkäilemään. Toisaalta, harrastan kirppiksiä, niin sieltäkin tuolla rahalla löytäis varmasti vaikka mitä ihanaa yllin kyllin, varsinkin kun meille pitää ostaa kaikki, tallessa on vain syöttötuoli ja kantoliina.
Imetysliivit aion hankkia vasta lähempänä marraskuuta, jos sinne asti päästään. Mulla on tuo kuppikoko tässä muuttunut muutenkin ja tulee varmasti kasvamaan matkan varrella. Liivinsuojuksia pitää varata kotiin pakettitolkulla, ja maidonkerääjät, ne oli hyvät. Mulla kun oli "ylituotantoa" ihan liiankin kanssa, ja aina vaatteet märkänä.
Kahvista sen verran että aamuisin olen alkanut keittämään pannullisen, ennen siis juotiin aamulla paljon kapselikeittimen kaffetta. Niissä varmaan on kaikkea muutakin kuin kahvia, niin olen nyt latkinut pari mukillista ihan tavallista kultakatriinaa. Päiväkaffe töissä on jäänyt pois, kun en enää polta niin ei tee mieli kaffettakaan. Tuttavani eilen pyöritteli silmiään kun törmättiin pihalla ja hän pisti tupakaksi, mä en. Ei kysynyt kuitenkaan mitään, mutta näin että ihmetteli
Katselin eilen vaunujen ja kaukaloiden
hintoja, siis voi hyvä luoja miten ne on kalliita!! Kaukalon haluan uuden ihan turvallisuussyistä mutta muuten kyllä käytettyä, en piruvie maksa liki tonnia vaunuista mitä tarvitaan vuoden verran, tai rattaina kauemmin, jonka jälkeen ne on ihan atomeina ja niistä saa käytettynä max. 150e. Hurjaa! Samoin sellainen pellavaliina kun tulee vaunuihin koukuilla kiinni, siinä sit joku kuva tai "shhh, täällä nukutaan" 39?? What!? Mä oon niin pudonnut kelkasta.. Nämä nyt jostain nettikaupasta, varmaan löytyy halvempiakin, mutta pisti ihmettelemään että onko lapsen saaminen oikeasti noin kallista puuhaa
Olen kova lukemaan, ja vaikka internetin ihmeellisestä maailmasta tietoa löytyy yllin kyllin, niin onko kellään vinkkiä
kirjoista joita kannattaa lukea? Joukossa on varmaan paljon ensikertalaisiakin, olis heillekin kiva jos löytyis hyödyllistä odotus/vauva-aiheista luettavaa. Itse joskus yritin mutta suurin osa oli niin amerikkalaisia ettei pystynyt. Siis lähinnä ajankuluksi, joko tietokirjaa tai muuten vaan aiheeseen sopivaa?
Eipä muuta, aurinko siellä ihanasti paistaa, taidetaan lähteä ulkoilemaan koko lauma! Mukavaa päivää kaikille!