idylli nou hätä :hug:
kuume ei mun asenne ole kadehdittavaa, kovaa työtähän se vaatii, eikä ole aina helppoa. se saattaa KUULOSTAA helpolta
joka päivä joudun sen eteen tekemään töitä. mun elämässä on niin sellasia asioita jotka vetää matalaksi, jos annan periksi. enemmän vaakakupissa kuitenkin painaa tämä perhe, mies, lapset ja uusi vauva, että kun näitä positiivisia asioita kuitenkin on, niin ne mua kantaa eteenpäin. taustaani liittyy rankkoja juttuja, mm erittäin pahaa henkistä väkivaltaa, yms yms...... mutta joo, mä koen silti että kun olen tässä, oon niin voittanut jotain
elämä vie eteenpäin kun ei unohda kuka oikeasti on, ja kun muistaa millä asioilla on oikeasti merkitystä. jos en johonkin asiaan voi vaikuttaa, koitan ajatella siitäkin sillä hetkellä myönteisesti, koska silloin se on helpompi kestää.
ja todellakin haluaisin sen tietää onko pieni elossa, mutta minkäs teet kun ei niitä aikoja ole. jos menee kesken, mulla on valtava tukijoukko ympärillä, kun ovat tietoisia raskaudesta, tiedän saavani 150 % tuen , ja silloinhan sitä tukea tarvitaan. vaikka elämään suhtautuu realistisesti, on mullakin ne omat huolen aiheeni, mutta oon joskus ollu niin pohjalla, että tiedän mihin liian kova stressi ihmisen voi ajaa.... enkä takaisin siihen monttuun mene. tää on mun taistelu-puhe itseni kanssa...
mutta siis kaikella on taustansa. ei täällä netin palstaa lukiessa voi toisten elämää tietää. ja kun tähän en voi sitä äänensävyäkään mukaan laittaa, niin lukijahan lukee sen omalla painollaan. väärinymmärryksiä tulee jatkossakin varmaan
hormonit päälle niin siinähän se on paketti
mutta ollaan sovussa kaikki , mä luulen että olen vielä hiukan vanhempi kuin moni muu, sekin tietenkin vaikuttaa asiaan. ja se et odottaako ensimmäistään vaiko juuri neljättä. kokemus.
oireet iltapalelu. siis sitä on
rinnat ei juurikaan arista. se on outoa, mutta en muista että joka odotuksessa oisi aristanutkaan. muutenkin oon vilukissa, mutta illat on tooosi viluisia. mikähän siinäkin on ??? ja se etova olo kun ilmaantuu jos ei oo syönyt pariin tuntiin mitään....
mutta nyt aamutouhuihin ja päivän ruoka laittamaan uuniin
takatalvi tulla tupsahti, mutta ajetaan se porukan voimin pois
tahtoo kesän ja auringon !!!
fourth gift ja pikkupalleroinen 5+2 vai..... oiskohan oikein...