Hei täältä taas ja kaikille plussanneille paljon onnea ja tervetuloa mukaan! :flower:
ipna: Kiva jos teet faceryhmän, mutta tottahan mikään kiire ei ole. Kaikki onnelliset plussanneet ensin mukaan remmiin ja sitten joskus
.
PePa: Täällä on myös ihan totaalinen kestokrapula menossa. Aamuyöllä heräsin yökkimään ja koko päivän on ollu pää ihan sekasin, karseen paha olo ja päänsärky, mutta oksennus ei tuu. Ihan sama oli esikoisen kanssa, joskin vähän toivoin, että olis alkanu vasta parin viikon päästä. No, näillä mennään. Välillä toivoisin silti, että pahimman vatsan vellonnan aikana se oksennus ihan rehellisesti tulis ja helpottais oloa. Mutta ei.
rusina2010: Myös täällä, niin kun tuntui olevan muillakin, on yöt ruvennu menemään risaseks. Mitenkähän väsyny sitä kohta onkaan, kun hormonit väsyttää muutenkin ja lisäks vielä yöunet menee. Onneks sain nukuttua tytön kanssa päikkärit, kun oli harvinainen kotipäivä.
ultrauksesta: Juteltiin miehen kanssa asiasta ja kyllä hän kuulemma haluaa olla kaikki ultrat mukana. Esikoista odottaessani oli reilusti yli puolen välin kaikki neuvolatkin, mutta nyt käyn kyllä ne yksin, ellei mitään ihmeellistä ja odottamatonta tapahdu.
painontarkkailusta: Taidan minä yrittää tuota painoa vähän edes tarkkailla, kun viime syksynä opintojen alottamisen jälkeen väsymys vesitti urheilut ja toi tilalle syömisen ja tuloksena humpsahdin iloisesti ylipainon puolelle. Toiveissa olis, että nyt jaksaisin tarkkailla syömisiä edes kohtuullisesti ja en ainakaan sais lisää laihdutettavaa entisten muutaman kilon lisäks. Lisäks mulla oli viimeks raskausdiabetes, eli senkin uusimisriskin takia kohtuullinen, säännöllinen ja terveellinen syöminen + painonhallinta olis tosi tärkeetä.
neuvolasta: Minä soitin jo viikko sitten, samalla kun tarkistin lääkäriltä astma- ja kilpirauhaslääkityksen ja ensimmäinen neuvola on ensi viikon perjantaina. Sillon kuulemma varaillaan ultra-aikakin jo, jännää
.
tyttö- vai poikaolo: Meillä on miehen kanssa molemmilla tosi vahvasti tyttöolo. Oikeestaan niin vahvasti, että en tiedä mitä teen, jos tulokas onkin poika
. No, onneks elämä osaa aina välillä yllättää, niin jännityksellä odotamme. Ja rakenneultrassa haluan kyllä sen tietää.
Ja lisäkysymyksenä (että varmasti riittää mietittävää), niin olettekos jo ehtineet miettiä noita
sikiöseulontoja ja niihin osallistumista? Minä jotenkin sain yllättäen kamalan vahvan tunteen siitä, että ultrat kyllä käyn, mutta muihin seuloihin en tällä kertaa osallistuis. Toki keskustelen vielä terkan kanssa asiasta kunnolla, mutta yhden lääkäriystävän kanssa jo asiasta pitkään puhuin ja hän piti minua ihan järkevänä vielä tuon mielipiteen jälkeenkin, joten ehkäpä pysyn siinä
.
Huomista ja tulevia koulupäiviä jo kauhulla odotellen ja miettien, että miten ihmeessä pystyn salailemaan mitään, kun oon ihan huomattavan harmaa ja pahoinvoivan näkönen....?? Ja asiasta ihan toiseen, tekis kauheesti mieli ostaa joku pieni vauvanvaate
.
Haavemamma 6+2