Hellou!! :heart: :wave:
Nyt se sitten tapahtui ja Oliver nukkui ensimmäisen yön heräämättä 22.30-7.00!!!
Pitkäänhän poika onkin jo nukkunut pitkiä unipätkiä 5-7h ensimmäisen pätkänsä! Päivät sitten meneekin niin ja näin, ehkä yhdet pidemmät unet nukkuu...illat sitten pelkillä silmäyksillä.
Täysimetyksellä mennään täälläkin ja oon sitten miettinyt että mitenhän tuo maidon riittävyys kun yöllä ei enää juuri syödä?! Mutta kai se sitten riittää?! :attn: Meillä vaan neuvolassa aina painotetaan että yöimetys pitää maidontuloa yllä ja meillä se on nyt hyvin vähäistä! :/
Päivisin sitten syödäänkin 1h välein mitä hereillä ollaan ja olen myös pumppaillut iltaisin rinnoista sen mitä vielä irtoaa pojan nukahdettua...joskus myös aamulla!
Samalla saan pakkaseen maitoa kun olen kovasti ajatellut lähteä jumpalle edes kerran-kaksi viikossa =)
Masullaan olosta...eipä meilläkään poika siitä oikein välitä, hetki menee mutta pian jo alkaa kitinä! Selällään viihtyy hyvin ja jumppailee pitkiäkin aikoja jumppamatolla =) Kovasti vääntää itseään myös kyljelleen eli kääntymisyritystäkin on!
Menkat mulla alkoi pojan ollessa 2kk vaikka imetän!! Mulla oli ollut sitä ennen varmaan 2vkoa tiputtelua ja sitten kun aloitin minipillerit ehkäisyksi niin alkoi kunnon vuoto ja sitä sitten tulikin ja kunnolla! Melkeinpä enemmän kuin jälkivuotoa!
Nyt ei olekaan seuraavia näkynyt (kopkop ) vaikka alkoi jo uusi pillerilaattakin!
Suurtapaamiseen ollaan tulossa :wave: Myöhempi ajankohta sopii ja olisi kyllä hienoa jos saatais iso osanotto!! :heart:
Kannattanee tulla kimppakyydeillä jos mahdollista! Eikös pääkaupunkiseudultakin ole useampi?! :attn:
Ensviikolla olis meilläkin 3kk neuvola!
Luulen että Oliver painaa jo reippaasti yli 6kg! Pullukka poika on!
:heart:
Olen aina luullut että korvikkeella vois tulla pullosempia lapsia (niinkuin meillä kaksoset oli pulleita ja pullolla ) mutta Oliver menee nyt kyllä kaksikon ohi painossaan...vielä kun on lyhyen sorttinen niin makkaraa ja kaksoisleukaa kyllä löytyy!
Mutta on niitä paksuja poskia sitten niin kiva pusutella! :heart:
Mä sitä rotaa kans kauhulla oon miettinyt kun meilläkin nuita musuhuutoja nyt ollut! Toisella kovasti ilmavaivoja! Eikä lisähuudot kyllä yhtään houkuttaisi!
Josko nyt vielä tämän kerran katson ja jätän sitten viimeisen väliin jos huonolta näyttää!
Kaksoset meillä ei ole rota-rokotetta saaneetkaan koska silloin se ei ollut vielä rokotusohjelmassa ilmaisena, eikä meillä ole ollut 3.5-vuoden aikana yhtään masutautia (kopkop ).
Rokotetutkimukseen ei lähdetty! Vesirokko-rokotetta ei myöskään oteta...eikös semmonenkin nykyään ole?!
Jahas...aamupalalle kaksikon kanssa! Oliver nukkuu edelleen sen klo. 7 tissuttelun jälkeen!
Hassua, silloin kun ei nuku niin ajattelee että nukkuis jo, ja kun nukkuu niin miettii mikäs nyt on vikana! :$
Marihoille ja muillekkin jotka haleja tarvitsee, iiiiso :hug: :heart: