Heippa pitkästä aikaa!:wave:
Me ollaan myös mukana, mutta mäkään en ollut huomannut, että uus pino on tullut, kun suosikeista kanssa oon aina klikannu...ja oonkin ihmetelly kun kukaan ei oo mitään kirjottanu !
No hyvä, että löyty...
Meillä on ollut elämä niin kiireistä tässä, että hyvä kun ehtii näitä juttuja käydä lukemassa! Netalla syntyi siis pikkusisko 16.11. Ikäeroa tuli siis vuosi ja 6 päivää
Nyt tytöt pitää kyllä äipän kiireisenä!
Mitään mustasukkaisuutta ei onneksi ole tullut, päinvastoin...Netta olisi kokoajan halimassa siskoa...mutta harmi vaan, ei oikein ymmärrä vielä, ettei vauvan päälle voi mennä makaamaan yms
Muutenkin kantaa kokoajan lelujaan vauvalle (ja tietenkin paiskaisi ne vauvan naaman päälle) ja hokee kokoajan "vauva vauva". Vauva taisikin olla neidin ensimmäinen sana. Muutenkin höpöttelee jo aina paljon ja varmaan n. 20 sanaa osaa, mm. joo, ei, nenä, napa, varpaat (vaapaat), kahvi (kavi), kala, auto, juna, kakka....jne.
Nukkuminen sujuu meilläkin (luojan kiitos) hyvin! En tiedä miten jaksaisin jos heräilisi vielä vauvan lisäksi. Nukkumaan laitetaan lähes poikkeuksetta klo 20, ja heräilee 7-9 välillä, useimmiten klo 8. Päiväunia nukutaan yhdet jotka kestää 1,5-3 tuntia.
Mä varmaankin haluisin palata töihin jo tämän äitiysloman loputtua elokuussa, mutta en tiedä raaskinko! Jotenkin haluisin kyllä olla lasten kanssa kotona kun ovat vielä pieniä. Välillä vaan todella kaipaa sitä aikuista seuraa enemmän. Mutta enköhän mä kotosalla ole ainakin niin, että Netta on 3 ja pikkusisko 2.
Viihtyykö muiden lapset
autossa? Meillä saadaan kauheet raivarit, kun joutuu autoon istumaan, ja yleensä valittaa koko automatkan ajan
Tosi kurjaa, kun asutaan sen verran syrjässä, että autolla on mentävä, jos jonnekkin haluaa...Helpottaakohan tuo jossain vaiheessa? Eli onkohan tää vain joku vaihe!? Pienempänä viihtyi kyllä hyvin...
Meillä Netta oli niin kova vierastamaan ihmisiä, että oli ensimmäisen kerran hoidossa nyt vasta kuukausi sitten! Kauan sai totuttaa mummilaan, että hyväksyi heidät. Nyt onkin ollut siellä jo usein hoidossa, että itse saan aikaa vaan vauvan kanssa.
Mutta nyt ei ehdi enempää kirjottaa, myöhemmin sitten lisää taas
Ansku ja Netta 1v 3kk ja pikkusisko Nella 2,5kk