Uusille tervetuloa mukaan! =)
Käytiin sitten
uimassa Lähdettiin vähän ex-tempore mukaan, kun mies oli menossa muun katraan kanssa. Olin jo uimavaippoja ostanut valmiiksi jemmaan, että jos joskus mennään.
Varaduin siihen, että pojun kanssa ollaan altaalla korkeintaan ½ tuntia, mutta yllätys yllätys, poika viihtyi altaassa
1½h :kieh: Ihan hirmuinen polskinta kävi, kun poika vispasi jaloillaan ja käsillään ja oli sen näköinen , että tekisi mieli lähteä uimaan
Välillä rauhallisena lekotteli ja katseli lamppuja B) Kerran kävin välillä imettämässä, kun alkoi kädet viihtyi suussa ja kävi melkoinen mussutus.
Saatiin kyllä huomiota osaksemme B) Ihmiset tuli tämän tästä kyselemään pojun ikää ja kehumaan rauhallisuutta. Yksi täti jo innoissaan olisi ollut ottamassa poikaa syliin, kun suihkussa käväistiin, mutta olin just tuolloin menossa imettämään
, niin ei ollut tarkoitus sen kummemmin peseytyä.
Ei ehkä ihan olisi uskonut, että heti ekalla uintireissulla viihtyy noin, kun kaikki on kuitenkin uutta ja ihmeellistä, kirkkaita valoja ja kovaa meteliä ja vesi roiskui jatkuvasti.
Pukuhuoneessa meni sujuvasti, kun makaili peittonsa päällä ja leikki vesituttipullolla (ei yhtään juo sieltä, mutta tykkää hinkata tuttia ikeniä vasten ja puristaa tuttiosasta niin, että vesi lentää silmille), niin sain rauhassa puettua itseni.
Ja tuo meidän pian 4v oli innoissaan, kun sai esitellä mulle uimistaan. OLi viime kerralla oppinut uimaan ja nyt sitten intoa puhkuen näytteli taitojaan. Ja hyvinhän tuo ui, pääsi 4m matkan reippaasti, niin että meidän 7v tyttö totesi, ettei hänelläkään taida noin hyvin mennä...Ja jätkä vetää kroolia, jota mä en edes osaa
:ashamed:
Jaa, ja tulipahan sitten mokaakin eilen. Nimittäin poitsu
putosi eilen sängystä :ashamed: Nukkui miedän petillä päiväuniaan, kävin sitä aina katsomassa. Sitten olin viereisessä huoneessa ja kuulin, että on herännyt ja nousin lähteäkseni katsomaan, niin kops vain ja huutoa... :/ Olikin jo herännyt ennemin ja just reunalla tietty hihkaisi. Lakkasi kyllä hetimiten itkemästä ja tuo muksahduskaan ei ollut kovan kuuloinen, että ilmeisesti tuli kädet edellä ja teki kuperkeikan selälleen ja säikähti sitten tietty, kun ryömintä sai vauhdikkaan lopun.
No, näin ne meidän kaikki lapset ovat sitten tippuneet sängystä vauvana. Hyvä äiti minä :headwall:
TB Heivaa ne minipillerit suohon :kieh: Mulla oli noita neljännen lapsen jälkeen ja tulos: 7kg painoa lisää 2kk aikana
, menkat kesti 12 päivää ja tauko tuon saman.
Sanoinkin terkkarille, että jos ehkäisyteho perustuu siihen, että vuotaa koko ajan, niin hyvin toimii.
Eläimistä: meillä ei ole koiraa eikä tule. Mun hermot ei kestäisi niiden karvojen kanssa, ei sitten sekuntiakaan. Ja 10v tyttö on koirahullu ja jauhaa koirasta koko ajan ja välillä murjottaa, kun ilmoitetaan, että ei sitten onnistu, ei ei ei.
Palautumisesta, mä en tiedä. Meillä on vaaka rikki, niin ei hajuakaan. Jälkitarkastuksessa paino oli 5kg alle lähtöpainon, nyt en tiedä, missä mennään. Yhdet housut on tosi väljät, mutta en silti osaa sanoa, että onko tuosta vielä pudonnut vai pysynyt samassa.
Mahanahka on löysää, läskiä ja raskausarpia täynnä, mutta tuollahan se paidan alla on piilossa, notta olkoot B) Jos joitakin tänään uimahallissa ne vaivasi, niin olkoot heidän murheensa, ei mun...
Nukkumaan vissiin pitäisi mennä.