jopatu ja ellen- meillä sujui reissu ihan hyvin, mä otin täältä mukaan kaikki soseet ja maidot ja maitojauhepurkin. aina oli lähdevesipullo mukana joka kivasti lämpeni rattaissa itekseen et helppo oli maitojauheesta tehdä maito =) soseita syötiin sekä hotellissa, että ravintolassa sillon ku me muutkin syötiin. kertakäyttö ruokalaput oli ihan ehdottomia!
oli aika lämmin muttei liian kuuma, mulla oli omat matkarattaat mukana (hotelleista voi saada aika surkeita rattaita joissa ei edes kuomua..) ja aurinkovarjo rattaisiin joten poju oli koko ajan varjossa, ja laitoin lisäksi kerroin50 aurinkorasvaa jalkoihin ja käsiin ettei pala. ei ollut kuuma vaikka oli t-paita ja shortsit ja hellehattu. (aurinkolasit oli kans hyvät)
hotellissa oli hänelle matkasänky jossa nukkui hyvin, rytmi pysyi ihan samana. päikkärit rattaissa tai hotellissa, riippui siitä missä oltiin hänen päikkäreiden aikaan.
mut loppujen lopuks oli aika rankka reissu, tietysti siihen vaikutti mun sairastuminen keuhkoputken tulehdukseen heti ekana päivänä :headwall: joka sai mun kunnon tosi huonoksi, hengästyin ihan rattaidenkin työntämisestä. myös sen takia, että poika ei kauheesti rattaissa viihtynyt vaan halusi että pikkuprinssiä kannetaan miehen kanssa vuorotellen, huoh. en lähtis ihan heti uudestaan, ehkä puolen vuoden päästä. mut siis ruokailut ja päikkärit sujui niinku kotonakin.
syömislakko täällä, pojalla selvästi nälkä ja alan syöttää, nii tarjosin ihan mitä vaan nii aina se heittäytyy 5 lusikallisen jälkeen jommallekummalle sivulle ja huutaa ja kitisee ja heittää nokkamukit ja muut tavarat mitkä kerkee nii lattialle. AINA! vain maito kelpaisi nyt yhtäkkiä
en tiedä voiko johtua näistä keleistä ku on kuuma ettei maistu, et haluais vaan juoda koko ajan? ma ei tia! ku ei sille herkutkaan maistu (jugurtit)
nukkuminen sujunu aiemmin hyvin täällä nii viikon verran huuteli monta kertaa yössä eikä munkaan viereen nukahtanu niinku aiemmin, kokeilin sitä vinkkiä minkä joku laitto täällä 6kk sitten että kääntää vauvan sänky-toimii! B) nyt nukutaan meilläkin, ja kai se tosta johtu koska siihen loppu yöheräilyt... tsemppiä teille joilla unikoulu meneillään ja toivotaan ettei tarttis montaa yötä valvoa..
emmaljunga scootereista oli parikin kirjoitusta: meillä kans ja on ihan huiput!! unelmat työntää ja nostaa autoon yms.
valkolilja hyvä että saitte poikien ihot parempaan kuntoon :heart: mitä rasvoja käytätte? mun pojalla naamassa karmea ihottuma, eilen illalla jouduin vaihtamaan lakanat hänen sängystään kun reppana oli repiny naaman niin auki et oli pyjamat ja lakanat ja pehmolelut täynnä verta!!
:'( lääkärit on aina sitä mieltä et atooppinen iho, laita perusvoidetta ja hydrocortisonia sillon tällön. ei auta! ja maidosta tämä ei johdu, pitäsköhän meidänkin jättää porkkana pois hetkeksi...
kaheeta kattoa ku toinen raapii ja raapii ku kutisee :ashamed:
en muista mitä vielä piti kommentoida...
huih, mulla näppäimet kuluu kohta pois ku vaan kirjotan ja kirjotan, jätän nyt tilaa muillekkin, moikka! :wave: