Hui kuinka jännää! Onnea Jennyli ja Thorkin näin etukäteen :flower: =) ja jännityksessä eletään täällä mukana teidän kanssa, joilla jo viikot paukkuu ja/tai merkit viittaa lähestyvään synnytykseen!
Fiona täällä kyselikin, että onko mukana yhtään marraskuun lopun odottajaa, :wave: täältä löytyy! Huomenna poksuu täysiaikaisuus ja lääkärineuvola oli viime torstaina. Ihmetyttää vähän se neuvolalääkäri, kun "häslää" kauheeta vauhtia aina noi käynnit läpi... Ihanku se olis jotenkin hermostunut... No anyway, lääkärin mukaan vauva olis laskeutunut ja on hyvin pieni todennäköisyys, että ainakaan enää kääntyis väärinpäin (jei,
). Mutta lääkäri ei sitten halunnut sanoa kohdunkaulasta mitään kun "ei sitä kannata sorkkia kun on niin herkkä muutenkin, sitä on 3, 2, tai 1 cm ja ulos se vauva tulee jokatapauksessa" :/ Kotiin tullessani sanoinkin miehelle, että vauva on lähtökuopissa, mutta tuo ei uskonut minua
Voisko se olla sitten laskeutunut, vaikka masu on aikas pystyssä? Kävelykin onnistuu ihan hyvin, vaikka alapäätä vähän jomottaa. Epäilen kyllä edelleen vahvasti, että sinne marraskuun loppuun mennään! Oon vaan niin kade teille alkukuun ihmisille!
Sain possupiikin perjantaina ja mitään pahoja oireita ei tullut, käsivarsi kipee ja kurkku oli ehkä hitusen kipee, tai sitten kuvittelin vaan. Tajusin just kuinka paljon olin tota rokotusta odottanut! Rehellisesti sanottuna olen heinäkuusta lähtien rajottanut menemisiäni sikainfluenssan takia ja nyt tuntuu kun olisin vapautunut eristyssellistä! Joo, oon "vähän" hysteerinen. Ja nyt sitten tietty, kun vois sinne leffaan ja muualle mennä, niin supistusten takia ei jaksa enää istua missään
tupuna, valtavasti voimia äijän kanssa. Toivotaan, että tuo tajuaa kun kotoa ei löydy ketään kun tulee baarista! Taaperoxille myös :hug:
Jostain olen kuullut mahtavan lentävän lauseen: "äiti synnyttää lapsen ja lapsi synnyttää isän". Toivotaan, että ne isät tajuis viimeistään siellä synnytyssalissa vastuunsa!
Nyt laittelen kynttilöitä piristämään pimeetä iltaa ja kohta aletaan paistaa lättyjä
PlanBaBy 36+6