En löytänyt vielä keskusteluryhmää marraskuisille. Onko täällä muita jo plussanneita, joilla laskettuaika osuu marraskuulle?
Olen kahdesta aikaisemmasta käynyt varhaisultrassa ja ajattelin ensin, että menen tästäkin mutta nyt olen miettinyt, että jaksaisikohan sitä odottaa siihen nt-ultraan.Heippa! Täällä myös plussattu ja laskurin mukaan LA olisi 26.11. Tämä olisi meidän kolmas lapsi Oireina on viikonloppuna alkanut pahoinvointi.. Kahvi oli pakko jättää nyt pois, kun ei vaan maistu Onko kukaan käynyt/ menossa varhaisultraan?
Täällä tismalleen sama tilanne ja mietinnät. Mutta nyt kun on kärsinyt tätä pahoinvointia, niin haluan ehkä sittenkin varmistuksen ettei tätä kärsi ihan turhaanOlen kahdesta aikaisemmasta käynyt varhaisultrassa ja ajattelin ensin, että menen tästäkin mutta nyt olen miettinyt, että jaksaisikohan sitä odottaa siihen nt-ultraan.
Eilen kävin varhaisultrassa. Oireita ei oikeastaan juuri suurempia ole, rinnat vain ihan vähän kipeät ja turvottaa. Pelotti kyllä että voiko kaikki olla hyvin kun aiemmin on ollut enemmän oireita kaikista lapsista.Heippa! Täällä myös plussattu ja laskurin mukaan LA olisi 26.11. Tämä olisi meidän kolmas lapsi Oireina on viikonloppuna alkanut pahoinvointi.. Kahvi oli pakko jättää nyt pois, kun ei vaan maistu Onko kukaan käynyt/ menossa varhaisultraan?
Ihana, että ultrassa oli kaikki niinkuin pitääkinEilen kävin varhaisultrassa. Oireita ei oikeastaan juuri suurempia ole, rinnat vain ihan vähän kipeät ja turvottaa. Pelotti kyllä että voiko kaikki olla hyvin kun aiemmin on ollut enemmän oireita kaikista lapsista.
Mutta siellä se pikku tyyppi oli oikeassa paikassa ja sydän sykki
Oli ihan ovulaation mukaan laskettuna oikeat viikot. Piti olla 7+1 ja vastasikin juuri 7+1Ihana, että ultrassa oli kaikki niinkuin pitääkin Mitkä viikot sulla oli? Mä kävin itse asiassa myöskin vähän yllättäen nyt varhaisultrassa. Siellä myös näkyi jo syke ja kaveri oikeassa paikassa Mulla 6+2 ultran mukaan. Nyt voi suht rauhallisin mielin odotella sitten seuraavaa ultraa.
On kyllä ollut molemmissa raskauksissa! En sanoisi että pahinta kannattaa pelätä.Täällä myös plussattu, mutta vielä on LA auki että meneekö joulukuulle vai kuinka, toinen lapsi. Mutta kysyn nyt teiltä muilta, että onko teillä ollut koskaan toispuoleista kipua alkuraskaudessa kun itsellä välillä repivää kipua vasemmalla puolen munasarjan kohdilla ja sätii nivuseen ja nyt pelkään kun vuosi sitten oli kohdunulkoinen/keskenmeno, oli oletettavasti kaksi joista toinen ulkopuolella mutta silloin tuli tuhruvuotoakin nyt ei mitään.. nyt menossa 4+6
Meillä on kahdella ensimmäisellä lapsella viikko väliä synttäreissä. Mä olen tykännyt siitä, et on saanut pidettyä sukulaissynttärit yhdellä kertaaMaaliskuussa plussasin! 7+2 nyt menossa. 23.11 laskettu aika. Ihan järjettömän pitkä taival taas edessä siitä, että saa pienen syliin.. En malta odottaa. Esikoisesta tulee isosisko. Esikoinen on myös syntynyt marraskuussa, melkein samana päivänä. Ajattelin ensin, että en haluaisi synttäreiden olevan niin lähekkäin. Kuitenkin eihän sillä ole mitään merkitystä muuten kuin yhteis synttärit! Seuraavassa kuussa taas laskettu olisi ollut suurinpiirtein jouluaattona. Tämä vauva oli pakko saada niin kova kaipuu, ei siinä mitään ensi vuotta rueta odottelemaan.
Ihmettelen myös, että ensimmäisestä yritys kerrasta onnistui! En uskonut ollenkaan, sillä luin paljon keskusteluja missä oli paljon kokemuksia että mennyt puoli vuotta tai jopa parikin.