Marraskuiset 2025 ✨

Heippa! Täälläkin plussattu noin viikko sitten 😊 Laskettu aika on vähän hakusessa, koska kierrosta ei oikein ole varmaa tietoa. Odotin alunperin elokuista, mutta sain keskenmenon raskausviikolla 11 enkä sen jälkeen ehtinyt saada menkkoja ennen uutta plussaa. Epäilisin kuitenkin la olevan jossain marraskuun puolivälissä, jos kaikki vain menisi hyvin tällä kertaa 🌈❤

Toivottavasti tänne löytyisi muitakin kirjoittajia, erityisesti näin alkuraskaudessa on mun mielestä ihanaa jännittää yhdessä, kun ensimmäiset viikot menee niin hitaasti 😊

Tänään olisi omien laskelmieni mukaan rv 6+0, ja tapahtui ilmeisesti joku jäätävä hormonien nousukiito 😅 Tulin tässä iltasella niin pahoinvoivaksi, että olin tosissani etsimässä oksennusämpäriä ja pelonsekaisesti valmiina potemaan jonkun vuosisadan noroviruksen - kunnes tajusin, että ei hitto, taitaa olla raskauspahoinvointi tekemässä debyyttiään 🤢 Ihan jääärjetön pahoinvointi ja vielä refluksi päälle, jee. Samoin esikoisen imetys teki KIPEÄÄ tänään. Niin kuin muissakin raskauksissa palelen myös paljon nimenomaan iltaisin. Toivon oireiden tarkoittavan hyvää (korkeaa) hormonitasoa ja että kaikki menisi tällä kertaa hyvin ❤

Voisin liittyä tähän keskusteluun vaikka LA onkin kuukautisten mukaan joulukuussa mutta jos kaikki hyvin menee niin marraskuinen kuitenkin tulis 😍
Aloin epäillä raskautta kun oon ollut tajuttoman väsynyt ja kuopuksen imetys on sattunut jonkin verran. Uusimpana oireena on ollut kuvotus jota ei oo edellisissä raskauksissa ollut.

Moikka! Tein myös positiivisen testin viime sunnuntaina. Oli aika yllätys kun en yhtään odottanut että tästä kierrosta onnistuisi, ollut niin paljon stressiä yms. Edelleen siis aika hämmentynyt olo mutta iloinen uutinen toki oli :) Tänään soittelin neuvola-ajankin jo. Pari päivää ollut jo aika huono olo ihan pitkin päivää, en oikein edes muistanut esikoisen ajalta tätä inhottavaa oloa (aika kultaa muistot?). Toivottavasti ei kauaa kestäisi tämä olo. LA ois laskurin perusteella 27.11.

Yhteistyössä