Marraskuiset 2022❄️

vierailija(*Pikkumyy78*)
Varovaisesti mukaan, vaikka minäkin jo päätin etten enää tänne kirjoittele 😅.. Sunnuntaina testiin leffaviivat ja tänään tiistaina olisi menossa 4+2.

Tääläkin koettiin tammikuussa KKM, yhdet kuukautiset oli välissä ja nyt siis uudestaan raskaana.
Mulla alkoi tammikuussa vkolla 8 pienellä pyyhkäisyvuodolla.. Välillä sitä oli ja välillä ei, saattoi olla päivä välissä ettei mitään ja sitten taas tuli. Oli välillä ruskeaa ja välillä kirkasta verta. Pääsin sitten siitä viikon päästä eli rv9 käymään neuvolassa ultrassa, jossa löytyi viikkoja paljon pienempi pitkulainen alkio eikä sykettä eli oli lopettanut kasvun aika alussa jo. Silloin mun oireet alkoikin vähentymään joskus vko 6 paikkeilla, rinnat oli alkuun todella kipeät, nukkuminen oli tuskaa ja kun se häipyi, niin aavistin ettei kaikki ole hyvin. Sain ajan polille seuraavalle viikolle ja keskeytyslääkkeet kotiin mukaan. 1.5vkoa oli siis pientä vuotoa. Silloin oli alusta saakka jotenkin stressaantunut olo, jotenkin aavisti ettei kaikki mene hyvin. Ikäriskikin on mukana, oon jo 43v.

Nyt siis uusi kierros ja tänään 4+2. Oireita ei ole vielä, pientä ajoittaista menkkajuilintaa lukuunottamatta ja nännejä ehkä vähän jo kihelmöi. Iltaisin palelen ja sit taas yöllä ja aamulla on tuskallisen kuuma, kuin olisi kuumetta.
Olo on rauhallinen, en stressaa ainakaan vielä.. Jotenkin on olo, että nyt kaikki menee hyvin.. Toki mikä vain on mahdollista ja pitkät viikot on edessä. Neuvolaan en ole vielä soittanut ja toivonkin, että pääsisin tällä kerralla sen kautta varhaisultraan km vuoksi.

Tämä olisi mun kolmas lapsi, 2 muuta jo isoja (22v ja 12v).
 
vierailija(*Pikkumyy78)
Varovaisesti mukaan, vaikka minäkin jo päätin etten enää tänne kirjoittele .. Sunnuntaina testiin leffaviivat ja tänään tiistaina olisi menossa 4+2.

Tääläkin koettiin tammikuussa KKM, yhdet kuukautiset oli välissä ja nyt siis uudestaan raskaana.
Mulla alkoi tammikuussa vkolla 8 pienellä pyyhkäisyvuodolla.. Välillä sitä oli ja välillä ei, saattoi olla päivä välissä ettei mitään ja sitten taas tuli. Oli välillä ruskeaa ja välillä kirkasta verta. Pääsin sitten siitä viikon päästä eli rv9 käymään neuvolassa ultrassa, jossa löytyi viikkoja paljon pienempi pitkulainen alkio eikä sykettä eli oli lopettanut kasvun aika alussa jo. Silloin mun oireet alkoikin vähentymään joskus vko 6 paikkeilla, rinnat oli alkuun todella kipeät, nukkuminen oli tuskaa ja kun se häipyi, niin aavistin ettei kaikki ole hyvin. Sain ajan polille seuraavalle viikolle ja keskeytyslääkkeet kotiin mukaan. 1.5vkoa oli siis pientä vuotoa. Silloin oli alusta saakka jotenkin stressaantunut olo, jotenkin aavisti ettei kaikki mene hyvin. Ikäriskikin on mukana, oon jo 43v.

Nyt siis uusi kierros ja tänään 4+2. Oireita ei ole vielä, pientä ajoittaista menkkajuilintaa lukuunottamatta ja nännejä ehkä vähän jo kihelmöi. Iltaisin palelen ja sit taas yöllä ja aamulla on tuskallisen kuuma, kuin olisi kuumetta.
Olo on rauhallinen, en stressaa ainakaan vielä.. Jotenkin on olo, että nyt kaikki menee hyvin.. Toki mikä vain on mahdollista ja pitkät viikot on edessä. Neuvolaan en ole vielä soittanut ja toivonkin, että pääsisin tällä kerralla sen kautta varhaisultraan km vuoksi.

Tämä olisi mun kolmas lapsi, 2 muuta jo isoja (22v ja 12v).
Pitää vielä lisätä, että nälkä on koko ajan ja mahaa turvottaa 😅
Ja se LA olis 27.11 ❤ Jos kaikki menee tällä kerralla hyvin...
 
Tuttuvierailija
@Neljäpientä Vieläkö on tullut kipuja? 🥺 Tuollainen varmasti säikäyttää ja jos kovinkin alkaa vielä samanlailla kipuilee, ni ole ihmeessä yhteydessä johonkin.

@Sofiika Tuo odottaminen on yhtä tuskaa 😔 Seksin jälkeen on kyllä hyvinkin normaalia saada vuotoja, joten ei varmastikaan hätää ❤

Tervetuloa mukaan vierailija pikkumyy ja toivotaan, että tämä marraskuinen jaksaa loppuun asti ❤

Kontrolliultrassa käyty ja meinasin kuolla sinne sängylle, kun kaksi lääkäriä ultrasi puolen tunnin ajan ihan hiljaa ja minähän en tajunnut mitään väliaikatietoja kysellä, vaan keskityin hengittelee, etten pyörry.
Pikkuinen oli todella hankala saada kuvaan, mutta aikansa etsittyään ja loppujen lopuksi mahan päältä ultratessa löytyi mini sykkivän sydämen kera ♡ Tällä kertaa vastasi viikko 7+1 (viime viikon ultran perusteella pitäisi olla 7+3) , mutta muutama päivä heittoa sinne tai tänne on kuulemma ihan normaalia. Raskausontelokin oli tällä kertaa ihan oikeanlainen. Siltikään en sisäistä asiaa, että joku tuolla kasvaa ja sydän sykkii ja tässä ollaan raskaana :eek:

Fb-ryhmään on kyl sit kiinnostusta, jos ja kun sellainen tekeytyy ❤
 
@Neljäpientä Vieläkö on tullut kipuja? Tuollainen varmasti säikäyttää ja jos kovinkin alkaa vielä samanlailla kipuilee, ni ole ihmeessä yhteydessä johonkin.

@Sofiika Tuo odottaminen on yhtä tuskaa Seksin jälkeen on kyllä hyvinkin normaalia saada vuotoja, joten ei varmastikaan hätää

Tervetuloa mukaan vierailija pikkumyy ja toivotaan, että tämä marraskuinen jaksaa loppuun asti

Kontrolliultrassa käyty ja meinasin kuolla sinne sängylle, kun kaksi lääkäriä ultrasi puolen tunnin ajan ihan hiljaa ja minähän en tajunnut mitään väliaikatietoja kysellä, vaan keskityin hengittelee, etten pyörry.
Pikkuinen oli todella hankala saada kuvaan, mutta aikansa etsittyään ja loppujen lopuksi mahan päältä ultratessa löytyi mini sykkivän sydämen kera ♡ Tällä kertaa vastasi viikko 7+1 (viime viikon ultran perusteella pitäisi olla 7+3) , mutta muutama päivä heittoa sinne tai tänne on kuulemma ihan normaalia. Raskausontelokin oli tällä kertaa ihan oikeanlainen. Siltikään en sisäistä asiaa, että joku tuolla kasvaa ja sydän sykkii ja tässä ollaan raskaana

Fb-ryhmään on kyl sit kiinnostusta, jos ja kun sellainen tekeytyy
Olipa ihana juttu, että kaikki oli hyvin! ❤ Ei kannattanu leikkiä kirveillä 🤭😄 Mulla on 6+0 ja neuvola/ultra kolmen viikon päästä, mitenhän tässä jaksaa sinne asti odotella? 😅
 
@Neljäpientä Vieläkö on tullut kipuja? Tuollainen varmasti säikäyttää ja jos kovinkin alkaa vielä samanlailla kipuilee, ni ole ihmeessä yhteydessä johonkin.

@Sofiika Tuo odottaminen on yhtä tuskaa Seksin jälkeen on kyllä hyvinkin normaalia saada vuotoja, joten ei varmastikaan hätää

Tervetuloa mukaan vierailija pikkumyy ja toivotaan, että tämä marraskuinen jaksaa loppuun asti

Kontrolliultrassa käyty ja meinasin kuolla sinne sängylle, kun kaksi lääkäriä ultrasi puolen tunnin ajan ihan hiljaa ja minähän en tajunnut mitään väliaikatietoja kysellä, vaan keskityin hengittelee, etten pyörry.
Pikkuinen oli todella hankala saada kuvaan, mutta aikansa etsittyään ja loppujen lopuksi mahan päältä ultratessa löytyi mini sykkivän sydämen kera ♡ Tällä kertaa vastasi viikko 7+1 (viime viikon ultran perusteella pitäisi olla 7+3) , mutta muutama päivä heittoa sinne tai tänne on kuulemma ihan normaalia. Raskausontelokin oli tällä kertaa ihan oikeanlainen. Siltikään en sisäistä asiaa, että joku tuolla kasvaa ja sydän sykkii ja tässä ollaan raskaana

Fb-ryhmään on kyl sit kiinnostusta, jos ja kun sellainen tekeytyy
Voi ihana kun sielä oli kaikki hyvin! ❤
 
Tänään ei ole ollut kipuja onneksi

hei jossain kommentissa vilahti fb ryhmän mahdollisuus, minä myös oisin kiinnostunut jos sellainen perustetaan
Minä kans mielelläni liityn fb ryhmään, mutta sitä ei vissiin oo vielä laitettu pystyyn.. Minkälainen fiilis porukalla on, odotellaanko ensimmäisiin neuvolakäynteihin/ultriin, että olisko huhti-toukokuun taitteessa hyvä aika laittaa ryhmä pystyyn vai jo aiemmin? 🙂
 
Minä kans mielelläni liityn fb ryhmään, mutta sitä ei vissiin oo vielä laitettu pystyyn.. Minkälainen fiilis porukalla on, odotellaanko ensimmäisiin neuvolakäynteihin/ultriin, että olisko huhti-toukokuun taitteessa hyvä aika laittaa ryhmä pystyyn vai jo aiemmin?
Mun puolesta ainakin voi jo vaikka nyt tehdä :) pääseehän sieltä sitten pois jos siltä tuntuu.
 
Itsekin haluan katsoa ensin ensi viikon varhaisultran ja sitten vielä (jos siinä kaikki hyvin) myös sen nt-ultran ennen Facebookin ryhmään liittymistä
Minä myös odotan nt-ultran ennen kuin liityn fb-ryhmään. Aikomuksena kertoa läheisille raskaudesta vasta siinä vaiheessa, jos kaikki siis hyvin. Ois ikävä, jos joku tuttu sattuisikin olemaan ryhmässä ja raskaus paljastuisi ennen aikojaan sitä kautta.
 
Pahoittelut Ingrid80 :( Itse panikoin myös tuulimunan tai km mahdollisuutta, eikä asiaa auttanut se , kun luin että jo minun ikäisillä(38) joka kolmas tai joka toinen munasolu on viallinen:( Yritän jo etukäteen valmistautua ja ajatella, että jos näin käy,syy ei ole minun vaan iän ..:(

Itse tulen mielelläni faceryhmään np-ultran jälkeen,koska kerromme vasta sen jälkeen läheisille.
 
Mä oon taas paniikin vaiheilla. Aamulla tuli taas vähän verta paperiin ja rintojen arkuus ei oo enään niin hurjaa. Menkkajomotuksia tulee silloin tällöin.
Viikko pitäisi vielä odotella varhaisultraan eli jep kerkeen tulla todella todella hölmöksi ennen sitä..

Taidan kyllä olla jo aiemmin kun ei tuntunut mitään alavatsalla ja aloin hermoilla kun ei mitään tuntuu.. 😂
Voi päivää...

Niin ja mä oon kiinnostunut myös facesta, mutta ei vielä..
 
Tunti sitten plussattu! ❤ Kuukautiset vasta kaksi päivää myöhässä ja on kyllä hartaissa toiveissa ollut tämä neljäs🙏. Elämäni neljäs plussa🤩! Aikaisemmat ovat nyt 12-, 4-, ja 2-vuotiaat. Tuun faceryhmään kyllä heti, kunhan se on vain näkymätön suurelle yleisölle.
 
Moi, hyppään myös keskusteluun mukaan. Mulla arvioitu LA olis 12.11. Huolta aiheuttaa aina välillä tulevat vuodot. Ensi viikolla on varattuna varhaisultra, tämä viikko tuntuu harvinaisen pitkältä.
 
Moi, hyppään myös keskusteluun mukaan. Mulla arvioitu LA olis 12.11. Huolta aiheuttaa aina välillä tulevat vuodot. Ensi viikolla on varattuna varhaisultra, tämä viikko tuntuu harvinaisen pitkältä.
Tiedän todellakin tuon tunteen, kun aika tuntuu pitkältä. Mulla on LA 10.12. ja myös ensi viikolla varhaisultra. Jotenkin koen oireet kovin vähäisiksi ja siksi tuntuu raskaus epätodelliselta, vaikka ei vuotoja ole ollutkaan. Jotenkin epäilen just sitä tuulimunaa, kun tuota ikääkin on 😅
 
Minä hyppään myös toistaiseksi mukaan, kun sain tänään vahvan plussan ja la näillä näkymin 6.11

Jos fb ryhmärämää jossain vaiheessa tiedossa, niin hyppään mielummin sinne mukaan, kuin paljastan itseäni vielä täällä aikoihin, koska olen liiankin tuttu toisten keskuudessa

Joko Tuttuvierailija paljastat vanhan nimimerkkisi?

Olen lukenut Kaksplus palstaa jo vuosia ja luultavasti osaisin arvata kuka olet..
Olen käynyt päivittäin täällä katsomassa josko olisit "paljastanut jo itsesi" 😊

Olin sivusta seuraamassa haaveena vauva ketjua missä luulisin, että olit mukana tämän nuorimmaisen lapsesi haaveilu aikana ja olin niin onnellinen kun sait vihdoin sen pysyvän plussan! ❤

Olit aina tukemassa muita ja pidit palstalla todella positiivista henkeä yllä ❤

Kaikkea hyvää sinulle uuteen raskauteen ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka ❤
 
Tuttuvierailija
@NiiskuNeiti2020 Toistaiseksi vielä tällain piilossa 😁 Ehkä nt-ultran jälkeen uskaltaa paljastua ❤ Mutta voin toki laittaa yv:llä tiedon, niin ei tarvitse miettiä 🤭

Ps. Marraskuisten suljettu ja piilossa oleva ryhmä on perustettu. Linkkiä ei voi laittaa, kun sinne pystyy lisäämään vain kaverina olevat. Täällä voi ilmoittaa halukkuuden päästä mukaan, niin laitan yv:tä ja kyselen fb tietoja, lisään kaveriksi ja sen myötä ryhmään. Poistan kavereista lisäyksen jälkeen 😊
 

Yhteistyössä