Vitsit kun en yhtään muista mikä sovellus mulla oli viime raskaudessa. Nyt on käytössä vain Flow, jota oon käyttänyt jo aiemmin kuukautiskierron ja painon yms. seuraamiseen, mutta vaihdoin sen vain raskaustilaan. Tää näyttää vain monesko raskausviikko on menossa, mutta itse pitää laskea tarkka rv. Viime raskaudessa oli joku muu, mutta en kyllä muista oliko se edes hyvä vai huono, mutta siinä näkyi aina tarkka raskausviikko. Lisäks mulla oli joku countdown-sovellus laskettuun aikaan.Hei onko teillä käytössä jotain sovelluksia, missä näkyis viikot tms.. mikä olis hyvä?
Mä haluan pahoitella, jos joku pahoitti mielensä tuosta minunkin kommentista. Ei ollut tarkoitus! Oon tosiaan myös ihan aidosti miettinyt tätä asiaa joskus, siis ihan hyvällä, mutta tosiaan tätä ketjua lukiessa asia on aika hyvin auennut minulle ja olen samalla saanut täytettyä pari aukkoa sivistyksessäkin. Tuon kemiallisen raskauden lisäksi olen ollut sellaisessa käsityksessä, että raskaushormoni poistuu kehosta tosi hitaasti eikä se näkyisi kotitestillä, mutta kiva oppia aina uutta. Ja kiitos myös kun olette jaksaneet avata omia henkilökohtaisia syitänne ja ollaan saatu aiheesta asiallista keskustelua. Ja tosiaan itsekinhän tein sen toisen testin vielä, ja olihan se aika jännää vielä tokallakin kerralla.Tätä mä olen myös aina miettinyt ja itse oon tehnyt aimmissa raskauksissa vain sen yhden testin, ja senkin vasta siinä vaiheessa, kun menkat ovat jo olleet myöhässä. Tätä ketjua jokunen päivä sitten lukiessani opin kuitenkin jotain ihan uutta, eli että kemiallisessa raskaudessa se viiva ei vahvistu. Siksi tein toisen testin, ihan vain poissulkeakseni sen mahdollisuuden, ja kun siinä paketissa sattui olemaan kaksi testiä. Muuten se ois varmasti jäänyt käyttämättä.
Ja joo, mä tykkäsin myös uudesta äitiyspakkauksesta.
Voi kun ihanaa kun saa siskon kans yhtä aikaa odotella mulla yks kaveri raskaana mut hän on edellä nelisen kuukautta ja yks tuttu edellä 5 kuukautta. En oo heillekään vielä kertonu. Olis ihanaa jos joku vielä läheisempi tulis raskaaksi suunnilleen samaan aikaan <3Mun siskolla on laskettu aika noin kk ennen mua ja se mietti et voitan samaa aikaa kertoo meidän vanhemmille sit mun nt-ultran jälkee Varmaa vaa lykätää ultrakuvat kätee
Miehen vanhemmillekaa ei varmaa mitenkää erikoisesti, kunhan todetaa että vauva on tulossa
Kiitos @voittamaton Todellakin pidän sulle peukkuja ylihuomiselle! Tuu sit heti kertoo, hyvin se menee@Pocahontas- oi miten ihanaa, onnea hirmuisesti
Mulla on ultra ylihuomenna, eli 7+4. Jännittää ihan hirveästi, että onko siellä pienellä kaikki hyvin. Pidä peukkuja
En ajatellut mennä. En oo ennen näitä palstoja edes tajunnu että on näinkin yleistä mennä sinne. En oo siis koskaa lähipiirissä kuullu että kukaan olis käyny ja itseasiassa sitä ei täällä edes suositella. Toisaalta tekis mieli mut sit taas kun ei sekään mikään tae ole niin yritän sinnitellä nt-ultraanKiitos @voittamaton Todellakin pidän sulle peukkuja ylihuomiselle! Tuu sit heti kertoo, hyvin se menee
Kiitos @noommi @Nadine88 ja @heidiik
Meinaatko @Nadine88 mennä ultraan ennen NT-ultraa?