Varovaisesti täällä huutelen, eilen kp28/29 testattu jotakin viivan tapaista päiväpissasta. Testasin, koska en uskonut olevani raskaana ja mulla on paha tapa elätellä turhia toiveita, jotka venyttää kiertoa aina.
Joten olen ottanut tavaksi testata päivää ennen, jotta menkat siten alkaisivat ajallaan..
Nyt mulla on käytössä terolut tasaamaan yli pitkiä kiertojani.
Mutta siis siinä näkyi jotain, mietin että mikähän sekin on ja pakkohan sitä oli kauppareissulla ostaa uusi testi. Ja aamullla tehdyssä näkyi kyllä selkeämpi viiva, ei yhtä selkeä kuin aikaisemmista lapsista, mutta viiva kuitenkin. Tää oli pc:n liuskatesti minkä ostin kaupasta ja näistä mulla ei kyllä oo kokemusta..
Eilen illalla ja tänään aamulla tullut pyyhkiessä rusehtavaa/vaaleanpunaista limaa hiukan. Mulla toki kuopuksesta tuli ihan normi menkatkin tässä vaiheessa kiertoa/raskautta, että pelkään luottavani siihen että kaikenlaiset vuodot on mulle normaalia alkuraskaudessa.. Ja viiva olisikin sen takia ollut tosi hailu, kun oliskin ollut vaan joku kemiallinen, mutta en voi sitä vielä tietää, joten ei auta kuin jatkaa testailua ja katsoa mihin vuoto etenee..
Sillä ehkä päätin kirjoittaa jo tänne vaikka sitten en voisi loppuun saakka täällä oleilla on, että edes mies ei vielä tiedä. En illalla viitsinyt sitä olematonta viivaa hälle näytellä, kun ajattelin että se on joku viivanpaikka. Enkä nyt ole hälle töihin soittanut tuosta aamullisesta testistä..
Joten oli rauhottavaa lueskella muiden juttuja ja "sanoa ääneen" olen raskaana
Tämä ihanainen olisi meille neljäs, jos hän meille vaan suodaan
Kaksi tyttö ja yksi poika. Mutta kyllä tämä silti ihanaa ja ihmeellistä on. Ei voi lakata hymyilemästä, koko ajan ajatuksissaan, olin jopa aamulla iloinen huonosta olosta joka aamupalan jälkeen esiintyi.
Miten sitäkin muka on voinut olla ikävä
Mä siis oksennan puoliväliin raskautta paljon ja joka päivä ja koko ajan
ja puolen välin jälkeenkin loppu ajan aina sillon tällön. Ja sillä ei ole ollut väliä onko masussa tyttö vai poika, kaikista yhtälailla oksentanut.
Neuvolan tädille ajattelin soittaa vasta, kun nyt tiedän varmasti missä mennään. Alkuraskauden ultraa harkitsen. Kaikista muista olen saanut ultran äitipolilta, koska lapset on hormonihoidoilla alkunsa saaneet. Nyt toki en vielä ihan ollut polin asiakas, mulle oli tarkoitus tehdä polille lähete keväällä ja siihen saakka piti syödä teroluttia jotta kierto olis tasaantunut normaaliksi siihen mennessä..
Olipas tässä paljon omanapaista tekstiä, nyt alan lukeen alusta saakka teidän viestejä.
Kosmo ja mini 4+0