@noommi oon ymmärtänyt et kuume ei oo hyväksi raskaana ollessa, et pitäis just panadolilla koittaa laskea se Toivottavasti voit pian paremmin!
Ainiin unohdin laittaa ikäni tonne, voisin lisätä sen
Nyt on rv6+1 ja mulla on seuraavia oireita; pissattaa usein, välillä huimaa, palelee ja sit taas välillä ihan hikoiluttaa, vatsassa tuntuu menkkamaista jomotusta/vihlahtelua välillä, päänsärkyä. Onhan tossa noita nyt ku oikein mietti Mut rinnat ei oo kovinkaan arat, nännit vaa.. Ois kiva kuulla miten muilla on tullut oireita?
Kiitos samoin @voittamaton ja mikä sattuma et samaan päivään arvioitu LAPäivitin listaa vaikka lomalla ollaankin
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea!
Olipas melkoisen ihana yllätys @Pocahontas- bongata sut täältä. Onnea ihan valtavasti plussasta
Ainiin unohdin laittaa ikäni tonne, voisin lisätä sen
Nyt on rv6+1 ja mulla on seuraavia oireita; pissattaa usein, välillä huimaa, palelee ja sit taas välillä ihan hikoiluttaa, vatsassa tuntuu menkkamaista jomotusta/vihlahtelua välillä, päänsärkyä. Onhan tossa noita nyt ku oikein mietti Mut rinnat ei oo kovinkaan arat, nännit vaa.. Ois kiva kuulla miten muilla on tullut oireita?
Viimeksi muokattu: