Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Hei

Pitkästä aikaa, ja taas vain tosi nopsaan ennen töihin menoa. Meillä on edelleen kodinlaitto pahasti kesken muuton jäljiltä (eilen kyllä saatiin paljon aikaiseksi purkamisessa). Lisäksi on ollut kaikenlaista, mm. kaverien halloween-juhlat ja sairaan ystävän muuttotalkoot. Töissä olen ollut tosi stressaantunut. Ihmekös tuo sitten, ettei vauvaa kuulu, kun stressitaso on varmaan miljoona. No, onneksi loppuviikosta on pieni loma :) .

Mulla on kp27 menossa. Tuntuu tosi oudolle, koska kesällä kierrot olivat 22-23 ja kaksi viimeistä vähän pitempiä, 24. Testasin eilen aamulla, nega tuli. Että menkkoja odottelen alkavaksi...

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Itselle ei mitään uutta.. Tänään lopetin clomit, torstaina olisi ultra.. Ihanan helppo viikko tiedossa, tänään koulua 10-17 ja to 8-12, muuten vapaa :) Enkä ole töitäkään ottanut tälle viikolle.. vain rentoudun, että jaksaa heilutella peittoja ;)
 
Kuumetta: voimia uuden kierron aloitukseen :hug:

Mä tikuttelin eilen elämäni ekaa kertaa ovistestii plussan :D tai no se oli ehkä vähän haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta oletan, että ovis on ainakin tulossa tänään jos ei eilen vielä ollut... Olen ihan käsittämättömän onellinen. Saan sen plussan edes jostain, ja siis tosiaan edes ovuloin (vaikka nyt pelkään, että munajohtimet tukossa tms) mutta kuitenkin. Täytyis vaan nyt ehtiä pupuilla. Sunnuntaina ehdittiinkin, mutta molemmilla on niin kauheat työkiireet ja stressi, että ei oikein ole voimia ja aikaa seksille. No täytyy toivoa, että sunnuntaista joku sitkeä vielä plskuttelee, ja sitten katsoa, jos saan illalla miehen houkutelluksi sänkyyn ;) Tuo ovs oli kaiken tämän synkkyyden keskellä ihan henkireikä. Tuntuu, että kaikki menee pieleen, mutta sitten tuo. Olen niin onnellinen.

Plussatuulia kaikille :wave:
 
Iltaa, pitkästä aikaa =) Täällä odotetusti kp 1 taas jälleen kerran..

Kuumetta :hug:

Haltialle onnittelut ovis-plussasta! Ajattelin kans, jos sais aikaiseksi tässä kierrossa ostettua noita testejä ja kokeiltua onko ovis silloin kun oletan/ollenkaan..

Eilen hain nyt sitten terveysasemalta lähetteen lapsettomuustutkimuksiin ja ollaan varmasti jonossa. Mitenkähän pitkä mahtaa jono olla, varmaan sen puoli vuotta..
 
KESKIVIIKKO 14.11.2007

Lapaniina................kp1/28...............yk14.............Esikoista
kuumetta................kp3/23-25..........yk15............1 yhteinen
ella80.....................kp 6/23-35.........yk 14............Toista
Dreamer88...............kp9/26-86..........12kk............Esikoista
Hempukka87.............kp18/30-35.........yk13...........Esikoista
Haltia......................kp 20/31-36........yk12...........Esikoista
Vihainen Viiva..........kp 24/28.............yk12...........Esikoista
MissMaisa................kp 24/27.................................Kolmatta
Inkku83..................kp 25/28-30........yk 12..........Esikoista
JaneG.....................kp 33/27-90........yk6..............Esikoista

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
Miss Piggy :heart:

 
PERJANTAI 16.11.2007

Lapaniina................kp3/28...............yk14.............Esikoista
JaneG.....................kp4/27-90........yk7..............Esikoista
kuumetta................kp5/23-25..........yk15............1 yhteinen
ella80.....................kp8/23-35.........yk 14............Toista
Dreamer88...............kp11/26-86..........12kk............Esikoista
Hempukka87.............kp20/30-35.........yk13...........Esikoista
Haltia......................kp 22/31-36........yk12...........Esikoista
Vihainen Viiva..........kp 26/28.............yk12...........Esikoista
MissMaisa................kp 26/27.................................Kolmatta
Inkku83..................kp 27/28-30........yk 12..........Esikoista

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
Miss Piggy :heart:
 
MAHTAVAA TÄÄLLÄ LISÄÄ PLUSSIA :heart: :heart: :heart: ihanaa!! Voi että olen onnellinen plussanneiden puolesta.

Tsemppiä kaikille muillekin :hug: toivon todella että tämä pino ei kestä ikuisuuksia pystyssä, vaan kaikki pääsevät piakkoin odottajien puolelle.

Plussatuulia edelleen puhaltelen :whistle: :whistle: :whistle:

-Hysteerinen-
 
MAANANTAI 19.11.2007

Lapaniina................kp6/28...............yk14.............Esikoista
JaneG.....................kp7/27-90........yk7..............Esikoista
kuumetta................kp8/23-25..........yk15............1 yhteinen
ella80.....................kp11/23-35.........yk 14............Toista
Dreamer88...............kp14/26-86..........12kk............Esikoista
Hempukka87.............kp23/30-35.........yk13...........Esikoista
Haltia......................kp 25/31-36........yk12...........Esikoista
Vihainen Viiva..........kp 29/28.............yk12...........Esikoista
MissMaisa................kp 29/27.................................Kolmatta
Inkku83..................kp 30/28-30........yk 12..........Esikoista

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
Miss Piggy :heart:
 
Kiitos plussatuulista, Hysteerinen =)

Täällä on taas jännät ajat monella, mitäs kuuluu Vihainen Viiva, MissMaisa ja Inkku83?

Täällä menkat taas kerran takana ja pitäisi asennoitua uuteen kiertoon ja yritykseen, mutta on kyllä puhti pois. Tuntuu, ettei tästä tule koskaan mitään :'( Toivottavasti pääsisi suht pian sinne tutkimuksiin ja löytyisi edes joku syy tälle pitkälle yritykselle..

No, mutta plussatuulia teille, joilla on jännät päivät menossa! Aina kun plussapino kasvaa, saa edes vähän toivoa!
 
Hei

Tulin kurkkaamaan, onko täällä lisää plussia. Ei ollut :( . Harmi.

Minä olen tänään menossa munatorvien aukiolotutkimukseen. Jännittää kauheasti, tai oikeastaan pelottaa. Tutkimus itsessään vähän, mutta enemmän se, jos ovatkin tukossa :( ... Mies on ihana, halasi minua ja sanoi, että sitten edetään sen mukaan eikä ole mikään maailmanloppu, jos ovat tukkeessa.

Onneksi minulla on sattumalta vapaapäivä niin pääsen menemään. Aika huonosti tuntuu aikoja saavan aikaisin aamulla tai myöhään iltapäivällä. Minun on tosi hankala järjestellä töissä vuoroja ilman syyn kertomista.

Tällä hetkellä meitä miehen kanssa huolettaa raha :( . Onneksi on säästöjä jonkin verran, mutta tämä vuosi on kyllä ollut taloudellisesti ihan mahdoton: häät ja häämatka, oikeudenkäynnit miehen lasten elareista (äiti heittäytyi ihan mahdottomaksi), miehen palkattomat lomaviikot lasten lomien vuoksi, muutto ja siihen liittyen mm. 1½kk:n tuplavuokra, pianonkuljetus ja huonekalujen, verhojen yms hankinta... ja nyt nämä lapsettomuustutkimukset. Eikä siinä kaikki- mies joutui lakkoon ja siitä johtuen tulot tippuu ja lomapäivät palaa= taas joulun aikaan pakko ottaa palkatonta lomaa lasten takia... Että sellaista :(. Puhuttiin äsken miehen kanssa ja sovittiin, että sohva ja ruokapöytä yms saa odottaa, mutta vauvakuluista ei tingitä. Se on ykkösprioriteetti. Oltiin onneksi molemmat ihan samaa mieltä :) .

Minulla on jotenkin ollut tämän vauva-asian kanssa vähän alakuloinen olo. Vuosi on nyt menty, eikä tuloksena ole ollut muuta kuin turhia toiveita, murhetta ja rahanmenoa. Enää en oikein meinaa jaksaa edes uskoa, että joskus olisin raskaana. Se tuntuu hyvin epätodelliselta ajatukselta. Pieni toivo elää silti..

Voisimme yrittää pistoksia ja inseminaatiota jo ensi kierrossa, mutta päätimme, ettei lähdetä siihen vielä. Suurin syy on se, että jos/ kun menkat alkavat sen jälkeen, se osuu siihen, kun miehen lapset ovat meillä. Juteltiin miehen kanssa, että voi olla vähän liian rankkaa, jos menkat alkavat inseminaation jälkeen, kun tenavat ovat meillä. Ja toisaalta, jos eivät ala, on vaikea olla, kun pitää pidätellä iloa ja peitellä sitä miehen lapsilta. Lisästressi ei ole kovin mukavaa, kun muksut tulevat meille 4kk tauon jälkeen. Päätettiin lykätä inseminaatioon menoa 1-2 kierrolla (seuraava mahis olisi sitten uudenvuoden-loppiaisen tienoilla, enkä tiedä, miten Väestöliitto on silloin auki).

Nyt täytyy mennä syömään ja sitten lähteä tutkimukseen. Hui.
 
Hei kaikille!
Olen vuoden verran seurannut keskusteluja ja koko tuon ajan olemme yrittäneet nelosta, on ollut suuri kaipuu saada yksi vielä..Olen 33v. pitkäkiertolainen, jolla todettiin pco-tyyppistä helminauhaa 05/07, lisäksi jäljellä on vain toinen munatorvi. Toinen jouduttiin poistamaan kohdunulkoisen takia v.2004. Kierrot ovat olleet 35-70 10/06 lähtien, 05/07 otettiin terot kuvioihin ja 10/07 metut. Plussasin viime viikolla "kahdet heikot", ja tänään pärähti testiin tumma plussa. Olin melkein heittänyt jo hanskat tiskiin, muutaman viikon olin poissa palstaltakin ja vuosisadan pikkujoulut suunniteltiin pidetäväksi 30.11....
Haluan luoda toivoa, vaikka olinkin "vain" sekundäärisesti lapseton. Ehkä se, kun sai mielen hiukan irti vauvatouhusta, ajoi asiaa eteenpäin. Ja pco yhdistettynä yhteen munatorveen ei näemmä olekaan mahdoton yhdistelmä!
Kaikki on yhtä jännittävää, pelottavaa ja koskettavaa kuin aikaisempinakin kertoina, vaikka olenkin asiassa jo "vanha koira" :)
Toivon teille kaikille voimia, uskoa ja sinnikkyyttä :hug: ja tietysti niitä kahta punaista viivaa...
 
Täällä taas huonoja uutisia saatu.. Menopuria pistelin, ei vaikutusta.. Taas kolme päivää pistän ja torstaina ultra.. Kuumetta Todella tutulle kuullostaa noi rahajutut.. Meillä myös häät/2xhäämatka, mies palkattomassa harjoittelussa, minä opiskelen.. Ainut mistä rahaa saadaan on minun palkka, eli vajaa tuhat euroa kuussa, riippuen miten paljon jaksan töitä tehdä koulun ohella.. Hoitoihin on mennyt elokuun jälkeen n.800-900e, joten tammikuussa loppuvat hoidot, ellei sitä ennen tulosta, koska myös rahat loppuu.. En yksinkertaisesti jaksa käydä 40 tunnin kouluviikon jälkeen 33 tuntia töissä, kuten olen nyt 2,5kk tehnyt :(

Muumiska: Tervetuloa :flower:
 
Täällä kp 2 yk 13.

Minulla on se aukiolotutkimus ensi maanantaina, ja kyllä jännittää että koskeeko? ja onko ihan tukossa. :|

Muumiska: Hyvä että tuot meille toivoa. Kyllä me kaikki ihan varmasti vielä onnistutaan. Onnea Sinulle!!

ja nyt tsemiä kaikille =)
 
Onnea kuumetta aukiolosta! :D

Dreamer-88 tosi harmi etteivät nuo pistoksetkaan auta... Ja jos sen päälle pitää vielä murehtia rahoituspuolta, on varmaan ihan poikki, työmäärän vuoksi myös. :hug:

Meillä tiedossa eka ICSI vuoden 2008 alussa tai myöhemmin. Eli me joudumme siirtymään tuohon suoraan, koska simppatestien tulokset olivat niin huonot. Mulle ei tehty edes jo sovittua aukiolotutkimusta, koska ei hyödytä. Varattu tutkimusaika muuttui jatkosuunnitelma-ajaksi :(
 
Tänään taas lääkärissä, eli nyt olen syönyt clomeja 2tbl/pv kp 3-7, pistänyt kp 11, 13, 15, 16 ja 17 menopuria 75IU:ta, eikä mitään.. Tänään taas aloitan pistämisen, 150IU to-su, maanantaina taas ultra.. Meni lääkkeisiin 170e :( Ja kestäävät nyt viikonlopun..

Jos saadaan 1-2 follia, niin inseminaatio varmaankin, että maksimoidaan mahdollisuudet, ettei kalliit lääkkeet menneet turhaan, vaikka miehellä sperma oli hyvää..
 
Voi Dreamer-88, iso hali sinulle :hug: . Tuli kovin surullinen mieli puolestasi.

Onko adoptio teille mahdollinen vaihtoehto? Minulle itselleni se tuntuu luonnolliselle jatkumolle, ellei biologista lasta ala kuulua. Miehenikin on alkanut vakuuttua yhä enemmän siitä, ettei lapsen alkuperällä ole merkitystä, kunhan se sanoo "äiti" (tai minulle mama) ja "isi" ja tahtoo välillä syliin :) .

Laihanlaiha lohdutuksen sana taitaa olla se, että olet vielä (nimimerkistäsi päätellen) nuori ja ehditte vielä yrittää lasta myöhemminkin, ellei Vauvaa nyt ala vielä kuulua. Jos olisin saanut lapseni ollessani ikäisesi, hän olisi nyt 16-vuotias... ja yhä sitä ensimmäistäni haaveilen... Tiedän, ettei tämä varmaan lohduttanut, kun ikävä omaa lasta on kova.

Voi hyvin, ja toivon sinulle kovin sitä omaa lasta kuitenkin.
 
PERJANTAI 23.11.2007

Inkku83..................kp 4/28-30........yk 13..........Esikoista
Lapaniina................kp10/28...............yk14.............Esikoista
JaneG.....................kp11/27-90........yk7..............Esikoista
kuumetta................kp12/23-25..........yk15............1 yhteinen
ella80.....................kp15/23-35.........yk 14............Toista
Dreamer88...............kp18/26-86..........12kk............Esikoista
Hempukka87.............kp27/30-35.........yk13...........Esikoista
Haltia......................kp 29/31-36........yk12...........Esikoista
Vihainen Viiva..........kp 33/28.............yk12...........Esikoista
MissMaisa................kp 33/27...............................Kolmatta

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen :heart:
Mouse :heart:
Miss Piggy :heart:
 
Dreamer88: Halusin kovasti pitää sinut listalla...toki päätös on sinun
Kuumetta: Hienoa, että munatorvet on auki!
Hysteerinen: kiva että kävit meitä taas tsemppaamassa
Kiitos myös muumiskalle tsemppauksesta!
JaneG: mitä se ICSI tarkoittaa?

Oma napa: Täällä elellään kenties ovisaikoja. En ole enää testaillut ovista pariin kuukauteen. Tykkään itse kovasti joulun odotuksesta; se tuo taas tsemppiä tähän elämään ja ihme kyllä lapsen yritykseenkin.
 
ella80 se ICSI tarkoittaa koeputkihedelmöitystä mikroinjektiolla, eli yksi siittiö ruiskutetaan munasolun sisään ja sitten parin päivän päästä alkio siirretään kohtuun (jos hedelmöitys on onnistunut). Tänään puristelin vatsamakkaroita ja testailin mihin kohtaan alan sitten ensi vuoden puolella piikittelemään =) Onneksi tuota makkaraa on kehittynyt! Hyvä tarttumaote ainakin, jos ei muuta hyötyä :LOL:
 

Yhteistyössä