Marmatusta anopista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua niin ärsyttää kun anoppi on aina tunkemassa nokkaansa joka asiaan. Neuvoja ja vinkkejä satelee minkä kerkee vaan kertomaan. Aina hän tietää ja hänen ideansa parempia hän sanoo ja niin sen pitäisi olla vaikkei asiasta harmainta aavistustakaan.

Nyt olemme ostamassa uutta asuntoa ja ollaan joka paikka etsitty ja koluttu ja löydettykkin pari hyvää niin nyt hän on alkanut soitella kaikille ja hakenut asunnon osto vinkkejä ja mistä kannattaa katsoa.. no aijaa ihan kun ei perkele jo oltais tietoisia... asuntoja saa sillä ja sillä hinnalla ei kannata ostaa sillä ja sillä hinnalla kun varmasti saa parempi halvemmalla.. tänäänkin taas niin monta kertaa kerennyt työntää nokkansa tähän asiaan että perkele sapettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla räjähtää kohta pää ja ärsyynnyn vaan mitö enemmän ajattelen. ei jumalauta!!!!! olen latonut täällä kaikki kirosanat mitkä osaan jotta vähän tasaantus mut ei..

kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hänellä ei taida olla oikein tarpeeksi omaa tekemistä. Tarkoitus hyvä, mutta tosiaan eläisi omaa elämäänsä...

Joo ei tosiaan ole. Hitto että mua ärsyttää sille kun ei voi sanoa että ostataan kyl itse kun suuttuu loppu elämäkseen.

Taas hän soitti. Tällä kertaa väitti ettei voi olla asuntoalueita joissa asuu nuorisoa joilla on erilaiset elämäntavat kuin perheellisellä (musiikin kuuntelu, bileet yms) vaan jos haluaa asua kaupunki aluleella niin pitää sopeutua äänin. tai sitten muuttaa metsään.- siis voi juma!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sanokaa anopille että asunnon osto on teidän ihan oma asianne, ja jos tarvitsette anopin mielipidettä niin pyydätte sitä kyllä :kieh:

Kunhan anoppia ei vaan tarvita takaajaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sanokaa anopille että asunnon osto on teidän ihan oma asianne, ja jos tarvitsette anopin mielipidettä niin pyydätte sitä kyllä :kieh:

Kunhan anoppia ei vaan tarvita takaajaksi :D

se on koko ajan jotain määkimässä ja neuvomassa. sanoo ettei nuoret muka kuuntele kovaa musiikkia ja kaikkeen täytyy vaan sopeutua.!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Toi on niin persiistä! :hug: tiedän tunteen oikein hyvin..

Mun mies oli ja on liian nössö, mutta mitenkäs sun miehesi? Onnistuisko häneltä äitinsä hiljentäminen?

Onnistuisi. Mutta hän ei halua pahoittaa äitinsä mieltä. Häntäkin aina kyrsii se päällepäsmäröinti ja neuvominen mutta silloin yleensä vaikenee ja jättää vastaamatta puhelimeen. Fiksu mies. Ei turhia stressaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Toi on niin persiistä! :hug: tiedän tunteen oikein hyvin..

Mun mies oli ja on liian nössö, mutta mitenkäs sun miehesi? Onnistuisko häneltä äitinsä hiljentäminen?

Onnistuisi. Mutta hän ei halua pahoittaa äitinsä mieltä. Häntäkin aina kyrsii se päällepäsmäröinti ja neuvominen mutta silloin yleensä vaikenee ja jättää vastaamatta puhelimeen. Fiksu mies. Ei turhia stressaa.

No mutta sinä pahoitat mielesi anopin tunkeilusta teidän asioihin. Kannattaa vaan sen miehen sanoa, tai mä ainakin suosittelen. Meilläkin alkuun mies ei sanonut, anopin sekoilut paheni ja nyt ei olla ollenkaan väleissä, mun mitta tuli täyteen. Ei kannata olla liian läheisissä väleissä jos anoppi on asioihinne puuttuvaa sorttia :(

eip eip kun valjastatte sen anopin mukaan hakeen teille edullisen lainapaketin ( mieluusti hyvillä takaajilla anoppi ensimmäisenä) oikeen pienillä marginaaleilla jne... tinkimään hintaa asunnosta jne... sopivasti heittäydytte avuttomiks ja autettaviks, anoppi saa pätemisen tarpeensa tyydytettyä niin kyllä se siitä hoituu... toinen saa päteä ja te teette piilosalaa jus niikus tykkäätte... manipulointi kehut oikeaan kohtaan jne.... ;)

Niin tai sitten oot vaan että juujuujuu ja teet niinku itte tykkäät. Mun anoppi oli sitä mieltä että miejän pitäis ostaa hänen talo, mutta mieskin on sitä mieltä että ei ikuna ja aina kun anoppi puhuu asiasta niin me ollaan vaan juujuu.. Ei ees kuunnella kunnolla mitä se puhuu.

Yhteistyössä