märkäpaise TAAS alapäässä (ällövaroitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
onko kellään muilla näitä ? tulee aina uudestaan ja uudestaan samaan kohtaan, siihen eppariarven päälle, sellanen iso iso märkäpaise joka kasvaa ja tykyttää ja tekee liikkumisesta mahdotonta ? Synnytyksen jälkeen siis ruvennu tulemaan näitä, ainaki joka kolmas viikko...Mie olen kerran käyny sen lääkärissä puhkaisemassa, mutta yleensä olen aikani kärsinyt kipua kunnes se on puhjennut itsestään.
Nyt ei vaan tunnu puhkeevan, ja työelämässä kun nykyään olen niin...just alottanu työt ni en oikein kerkee lääkäriin.
Joten. Kun lääkärissä puhkaisivat vaan sen ihan normaalilla steriilillä neulalla, ja antoivat sitten penissiliinikuurin kun tulehdusriski aika iso. Se oli joku v-pen mikälie, joka tapauksessa olen myöhemmin saanut täsmälleen saman kuurin, täsmälleen samat ja samanvahvuiset lääkkeet ( tarkistin pakkaukset ) hammastulehdukseen. Joita en sitten syönyt ollenkaan, vaan paketti jäi avaamattomana tuohon lojumaan. Eli enkös voi vallan hyvin puhkaista itse sen samanlaisella neulalla kuin lääkärissä ja sitten vaan syödä tuon ylijääneen penissiliini kuurin ? Vai mitä ootte mieltä ? Päivystykseen en jaksa koko päiväksi lähteä istumaan tämän takia, enkä jouda enkä kehtaa maanantaina olla töistä pois et kävisin lääkärissä.

Onko ajatus ihan hullu ? Saman ne kuitenki tekee lääkärissä ja antaa saman kuurin, niin hittojakos tässä. Ja kun tiedän että kipu helpottaa sillä sekunnilla kun saan sen puhkaistua.

ja niin, voiko olla mahdollista että jotai niitä tikkejä tai muuta paskaa jääny sinne eppariarven sisään, että se nyt on vuoden päivät niitä koittanu märkiä ulos ? En keksi muuta selitystä...se tulee aian uudestaan ja uudestaan vaikka tyhjentää sen ja syö kuurit...

on ollu joku 3kpl vuosia sitten. lääkärin mukaan iholla joku bakteerikanta joka pääsee ihokarvantuppiin ja aiheuttaa sielä tulehduksen. kun saat sen hoidettua niin kannattais varmaan peseytyä hyvin ja saunoa. mulla menivät ohi itsestään. yhden kerran joudyin lääkäriin puhkaistavaksi. istuminen oli vaikeaa/kivuliasta.

Suihkuttaminen voi auttaa. Mulla on kans noita joskus, ja mulle sanottiin, että niihin pitäis tulla immuniteetti - joiltakin se vaan tolla kohtaa puuttuu.
Mä neuvoisin suihkuttamaan sitä reipaasti ja usein, ja puristamaan tyhjäksi ja suihkuttamaan sit vielä lisää. Mä olen saanut vaan noi suihkutteluneuvot, ja lääkekuurin vasta jos ei oo mennyt sillä ohi.

Tuossa tilanteessa varmaan söisin sen kuurin ja myöhemmin ennen seuraavaa paisetta varailisin ajan gynelle ja alkaisin selvittää mistä se johtuu.

niin tuo vois olla ihan fiksua kyl...kun tiedän että se tulee uudestaan heti kohta. Ja kamlinta on että sehän ei tietenkään puudu kun sitä tutkivat ja operoivat...ni vois mennä tsekkaa etukäteen että onko siellä jotain, vaikka jääny sinne epparihaavaan, ku se on ainoo mikä tulee mieleen. Ja miten lie sen siletä sitte poistavat. Gynelle pitäny mennä vaik kui monta kertaa mut oon niin raukka ja niin kipuherkkä etten oo viitsiny jos sen vaa jotenki voi välttää.

Steriilillä neulalla voit puhkaista, paine helpottaa - kipu helpottaa. Aloita kuuri ja suihkuta vessassa käynnin yhteydessä. Varaa aika gynelle keskustellaksesi asiata ja voithan pyytää häneltä reseptin ihan vastasuuden varralle, jos paise iskee esim. reissussa olessa. (rec on voimassa 1vuoden)

Voisko joku sun karvas olla jäänyt sinne killikseen? Jos puhkaset, niin kato, et onko sielt karva kasvamassa ja jos on, niin autat sen ulos samalla. Voi että, varmaan kipee. Mitä jos kumminkin menisit lääkäriin ja sanoisit siittä ku se aina tulee uudestaan.

kiitos kiitos kiitos asiallisista vastauksista ! Mie puhkasin sen pirulaisen ja ai että ku paine helpotti eikä nyt koske yhtään ! Vähän se on arka jos sitä joku nyt sörkkis, mut kukapa miun alapäähän haluis puuttua ....=)

Yhteistyössä